وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

زیر گذر بادله ـ کیاپی افتتاح شد.

                          زیر گذر بادله ـ کیاپی افتتاح شد.  این زیر گذر پس از کش و قوس های فراوان بالاخره در تاریخ 27/1/1391 با حضور مسوولان شهرستانی و استانی افتتاح شد . مدت زمانی که برای ساخت این زیر گذر به طول انجامید حد اکثر شش ماه می باشد .این مهم در صورتی به وقوع پیوسته است  که چندین پروژه ساخت زیر گذر  در همین مسیر بین المللی  بلوار امام رضا(ع) از مدت ها پیش تر عملیات احداث آن ها  آغاز شده است . گفتنی است که مبلغی بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان (1،500،000،000 ) فقط برای احداث زیر گذر خرج شده است .

آغازاحداث مجتمع فرهنگی میاندرود در انتظار تحقق وعده استاندار

آغازاحداث مجتمع فرهنگی میاندرود در انتظار تحقق وعده استاندار
نائب رئیس شورای اسلامی شهر سورک در شهرستان میاندرود گفت: وعده استاندار مبنی بر تامین باقیمانده هزینه مجتمع فرهنگی سورک مانع از کمک مردم در این زمینه شده است.

به گزراش سرویس فرهنگی اصولگرا " محمد محمدزاده " در نشست با شورای اداری شهرستان با اشاره به دیدار مردمی استاندار مازندران با مردم این شهرستان بیان داشت: در ملاقات چهره به چهره استاندار و مدیران کل با مردم میاندرود، طاهایی از نخستین جایی که بازدید کرد مزار شهدا و مجتمع فرهنگی واقع در این منطقه بود.

وی بیان داشت: استاندار مازندران در این دیدار قول زیباسازی معماری یادمان شهدا و کمک برای اتمام مجتمع فرهنگی را دادند و همچنین بین خطبه‌های نماز جمعه در سخنرانی خود نیز بر این امر تاکید کردند. ... .

ادامه مطلب ...

دکترای این نماینده مجلس از کجا آمد؟

دکترای این نماینده مجلس از کجا آمد؟
مدرک تحصیلی رئیس یکی از کمیسیون های مجلس و از افراد نزدیک به جریان انحرافی نامعتبر از آب درآمد. وی در سایت شخصی، تبلیغات انتخاباتی و ... خود را دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه آکسفورد لندن معرفی می کند.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از فارس، مدرک تحصیلی رئیس یکی از کمیسیون های مجلس و از افراد نزدیک به جریان انحرافی نامعتبر از آب درآمد.

وی در سایت شخصی، تبلیغات انتخاباتی و ...

ادامه مطلب ...

پرسپولیس به نام واقعی‌اش بازگشت؛ نام "پیروزی" حذف شد

پرسپولیس به نام واقعی‌اش بازگشت؛ نام "پیروزی" حذف شد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رأی قطعی دادگاه برای بازگشت برند پرسپولیس خبر داد

به گزارش سرویس ورزشی اصولگرا به نقل از فارس، محمد رویانیان در نشست خبری امروز خود، که در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، گفت: برند تجاری پرسپولیس که بزرگترین سرمایه اجتماعی و اقتصادی بود و سال‌های متمادی از مردم و هواداران دریغ شده بود به دامان ملت بازگشت .

وی ادامه داد: با این رأی پرسپولیس، پرسپولیس شد و دیگر نام پیروزی از داخل پرانتز برداشته می‌شود. بدین ترتیب برند پرسپولیس که سال‌ها دست نااهلان بود و جیب آنها را پر می‌کرد به مردم بازگردانده شد.

رویانیان خاطرنشان کرد: باید از حبیب کاشانی و شکری مدیرعامل و معاون پیشین باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که تلاش زیادی در این باره انجام داده‌اند. با رأی دادگاه دست آنها که دنبال کاسبی بودند، کوتاه شد و فایده و سود کسانی که از نام پرسپولیس استفاده کرد باید به باشگاه برگردد و برندپرسپولیس به ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس بازگردانده شد.  بر گرفته از سایت اصولگرا

انهدام تیم تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران

انهدام تیم تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران
در پی انهدام یک تیم بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران از افراد دستگیر شده مقادیر زیادی وسایل و امکانات اقدامات تروریستی از جمله بمب به دست آمده است.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرابه نقل ازمشرق، متن اطلاعیه وزارت به شرح ذیل است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و با جانفشانی و پیگیری‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها شناسایی شده و گروهی از تروریست‌های جنایت پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.

سلسله عملیاتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروریست‌های وابسته به رژیم منفور صهیونیستی منتهی شد، به دنبال ماه‌ها اقدامات اطلاعاتی – ... .

ادامه مطلب ...

درحرکتی انفعالی مقابل تحلیل جامعه شناختی شکست محافظه کاران مازندران وانتخابات ساری-میاندرود صورت پذیرفت
ابلاغ استراتژی<< دیو و دلبر>>وعملیات<<شوک و بهت>>به نیروهای تحت امرازسوی سرکرده<<محفل ایکس >> +نظرات کاربران
فرار ازپاسخگویی به 105 سوال مستتر درتحلیل جامعه شناختی مجتبی زارعی و تشبث به استراتژی نخ نمای < دیوسازی > از نگارنده تحلیل انتخابات (مجتبی زارعی) و < دلبرسازی > تصنعی از حاج محسن زارعی وهمچنین بکارگیری عملیات<< شوک وبهت >> هدفگذاری جدید < محفل ایکس > برای برون رفت از بن بست تاریخی درمازندران است

به گزارش"سرویس سیاسی اصولگرا " در پی تدوین وانتشارتحلیل جامعه شناختی مجتبی زارعی ازوضعیت قبل ؛ حین و پس از انتخابات استان بخصوص حوزه انتخابیه ساری- میاندرود که گفته میشودمتن آن به دلیل اقبال گسترده مردمی ، ازسوی جوانان انقلابی اقصی نقاط استان درقالب جزوه و مجموعه های مشابه تکثیرشده و دست به دست می گردد << محفل ایکس>> برآن شدکه به طراحی استراتژی << دیو و دلبر سازی >> وعملیات << شوک وبهت >> مبادرت نماید.

استراتژی<< دیو ودلبر>> و عملیات<< شوک وبهت>> دو رکن شگرد نخ نمای سیاست بازان برای ... .

ادامه مطلب ...

تذکر شدید اللحن فرزندان دیروز

خطاب به سایت هتاک << م ن >> منتشرشد
تذکر شدید اللحن فرزندان دیروز " روح الله و فرزندان امروز امام خامنه ای " بابل
تقسیم بازماندگان دفاع مقدس وحزب الله "به سه دسته منزویان ، یقه سفیدان دنیاطلب وخشونت طلبان ترویج فکر بی غیرتی ازیک تریبون است .

                                                                        اشاره :

مخالفت رزمندگان وحزب الله مازندران باگشت ارشاد وزندگی خصوصی باردیگر سبب بروز ماهیت اصلی ، کینه ودشمنی سایت " م ن" علیه نیروهای انقلابی شده ، به گونه ای که سردبیر این وبلاگ دوم خردادی دریادداشتی سراسرتوهین امیز علیه نیروها ی ارزشی به واکنش علیه حزب الله استان مبادرت کرد. اما موج نفرت وخشم نیروهای انقلابی استان ازاین وبلاگ و ترس دست اندرکاران ظاهر و پنهان آن ازفیلترشدن مجدد (این وبلاگ قبلاً بخاطرپوشش مطالب ضدانقلاب فراری "مسیح ... .

ادامه مطلب ...

شورای نگهبان قانون اساسی فصل الخطاب انتخابات وشکایتهای انتخاباتی

حاج محسن زارعی پس از انتشار اخبارغیررسمی تائیید انتخابات ساری میاندرود
شورای نگهبان قانون اساسی فصل الخطاب انتخابات وشکایتهای انتخاباتی است
شورای نگهبان ضامن قانونیت ومشروعیت انتخابات کشوراست وداوری آن درباره تائید انتخابات ساری-میاندرود داوری نهائی وفصل الخطاب این جانب وحامیان انتخاباتی ام میباشد

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا حاج محسن زارعی فرماندار سابق مرکز استان وکاندیدای پراقبال شهرستانهای ساری-میاندرود که حایز بیش از60هزاررای مردم شریف این حوزه انتخابیه شده بود پس از آگاهی از خبرغیررسمی تائید انتخابات این حوزه انتخابیه درگفتگوی تلفنی با خبرنگارسرویس سیاسی اصولگرا اظهار داشت:شورای نگهبان قانون اساسی ناظر آگاه وبصیر اسلامیت وجمهوریت نظام اسلامی وفصل الخطاب مشروعیت وقانونیت تمامی انتخابات های کشور وهمچنین داورنهائی شکایات انتخاباتی ازجمله شکایتهای اینجانب می باشد. وی افزود اگرچه اینجانب درگذشته نیز حرکت مردم مازندران ومشارکت بالای مردم ساری-میاندرود را در12اسفندجزو حماسه های بی نظیرتاریخ این منطقه واستان اعلام کرده بودم اکنون پس از تائید انتخابات این حوزه به رغم شکایات متعدد واسناد ارائه شده ازسوی اینجانب،این حماسه رابه تمامی مردم آگاه وغیورساری-میاندرود تبریک میگویم وامیدوارم باوحدت تمامی مردم ومنتخبان استان حول ولایت،فصل نوینی ازکاروآبادانی وپیشرفت پیش روی مردم مازندران بخصوص مردم شریف ساری-میاندرود گشوده شود .  

(برگرفته از سایت اصولگرا)

جوجه اردک زشت وآرپی چی هفت

درطنزارسالی طلبه بسیجی سیدصادق هاشمی کناری مطرح شد
جوجه اردک زشت وآرپی چی هفت
در پی انتشار چندین یادداشت سایت هتاک به رزمندگان دفاع مقدس علیه مدیر مسوول نشریه اصولگرا، طلبه بسیجی جناب آقای سیدصادق هاشمی یکی از خوانندگان فهیم این پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی با ارسال پاسخی طنزآلود نسبت به مواضع تخریبی آن واکنش نشان دادکه ضمن پوزش از ساحت ایام شریف فاطمیه و سپاس از نگارنده متن آن تقدیم مخاطبان ارجمند می گردد.

                                                                اشاره: در پی انتشار چندین یادداشت سایت هتاک به رزمندگان دفاع مقدس علیه مدیر مسوول نشریه اصولگرا، طلبه بسیجی جناب آقای سیدصادق هاشمی یکی از خوانندگان فهیم این پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی با ارسال پاسخی طنزآلود نسبت به مواضع تخریبی آن واکنش نشان دادکه ضمن پوزش از ساحت ایام شریف فاطمیه و سپاس از نگارنده متن آن تقدیم مخاطبان ارجمند می گردد.

گفت: خبر داری به تحلیل های جامعه شناختی مدیر مسوول اصول گرا پیرامون شکست محافظه کاران مازندارن و وضعیت خیبری سیاست ورزی در مرکز ... .

ادامه مطلب ...

فحاشی علیه شورای نگهبان قانون اساسی

پس از دشنامهای ضدانقلابی یک سایت شمالی علیه رزمندگان اسلام و سکوت مدعی العموم مازندران صورت پذیرفت.
فحاشی علیه شورای نگهبان قانون اساسی
آیا مدعی العموم بازهم سکوت خواهد کرد؟ یا پس از دشنام به رزمندگان اسلام، اینبار سکوت در برابر فحاشی علیه رکن اسلامیت و جمهوریت نظام را جایز نخواهد شمرد.

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا سایت م.ن که اخیرا ذیل یادداشت ضدانقلابی دستها بالا؛ هنر تسلیم خشونت رزمندگان اسلام را به سه دسته خشونت طلبان، یقه سفیدان دنیا طلب و منزویان تقسیم کرده بود به بهانه ابطال انتخابات حوزه انتخابیه تنکابن، عباس آباد و رامسر شورای نگهبان قانون اساسی را در پوشش دروغین نقد جریان انحرافی آماج دشنام ها و فحاشی های خود قرار داد و برقم ضرورت تبعیت از قانون و پرهیز از امنیتی کردن فضای انتخابات به تحریک مردم منطقه مبادرت کرد.

بر پایه همین گزارش سایت م.ن که در سوابق آنان عدم تبعیت از رأی نهایی شورای نگهبان و حمایت از سرکردگان فتنه

ادامه مطلب ...

دانش آموزان عزیز دبیرستان امام صادق (ع) می توانند با وارد کردن نام خانوادگی مدیر محترم مدرسه به صورت فارسی در قسمت رمز از مطالب دیدن نمایند .                                               با تشکر مدیریت وبلاگ

آن چیست که سر تا سر او جمله زبان است؟

آن چیست که سر تا سر او جمله زبان است؟ آن چیست که بی پا و سر و دست روان است؟ آن چیست می گردد همه عالم؟ آن چیست در دهنش خلق نهان است؟   آتش ، آب ،باد ،قبر‌                                        

امتحان هوش

امتحان هوش

تا اخر هیچ یک از شاگردان نتوانست به سوالی که معلم عالیقدر طرح کرده بود جواب درستی بدهد . هر کس جوابی داد و هیچ کدام مورد پسند واقع نشد . سؤالی که رسول اکرم در میان اصحاب خود طرح کرد این بود : ((در میان دستگیره های ایمان کدام یک محکم تر است؟)) یکی از اصحاب : نماز . رسول اکرم : نه . دیگری : زکات . رسول اکرم: نه . سومی :روزه . رسول اکرم :نه . چهارمی : حج و عمره . رسول اکرم : نه . پنجمی: جهاد . رسول اکرم : نه . عاقبت جوابی که مورد قبول واقع شود از میان جمع حاضر داده نشد ، خود حضرت فرمود : ((تمام اینهایی که نام بردید کارهای بزرگ و با فضیلتی است ،ولی هیچ کدام از اینها آنکه من پرسیدم نیست . محکمترین دستگیره های ایمان دوست داشتن به خاطر خدا و دشمن داشتن به خاطر خداست . (برگرفته از کتاب داستان و راستان استاد شهید مطهری )

نحوه ارتباط بدن، صورت برزخی و نفس انسان در عوالم سه گانه

روح انسان بعد از مرگ به عالمی به نام عالم برزخ میرود؛ عالم برزخ را عالم مثال و عالم خیال نیز می گویند.

خصوصیات صورت مثالی:
عالم مثال، یعنی عالم صورت محض که در آن ماده نیست بلکه خواص و آثار ماده مانند کمیت و کیفیت در آنجا هست. برای آنکه این معنی قدری واضح و روشن شود عرض می کنیم که از باب مثال اگر انسان وجود خود را تحت مطالعه قرار دهد، می بیند که بدنی دارد که این بدن دارای سنگینی است و ثقیل است، چون مادی است تغییر و تبدیل در این بدن راه دارد و نیز انسان صورتی دارد که آن صورت در این بدن است، اما داخل بدن نیست بلکه احاطه بر این بدن دارد و آن صورت این بدن را به شکل خود درآورده است.

شما در آئینه که نگاه می کنید، ... .

ادامه مطلب ...

پیر دلاور ( از اصحاب امام حسین(ع) )

یار هفتاد و پنج ساله
حبیب ابن مظاهر یا مظهر اسدی کندی فقعسبی از یاران پیامبر اکرم بود و به گفته ی برخی مورخان، از تابعین بزرگ و از اصحاب خاص علی بن ابیطالب علیه السلام بود. او را می توان برترین اصحاب و افضل شهدای غیر بنی هاشم در کربلا دانست. حبیب حدود 14 سال قبل از هجرت پیغمبر در قبیله ی بزرگ بنی اسد در یمن متولد شد. کنیه اش ابوالقاسم بود زیرا پسری بنام قاسم داشت که در واقعه کربلا خردسال بود. سال نهم هجری با خانواده اش به مدینه رفت و همان جا ماند. در نوجوانی فقط چند صباحی در زمان حیات پیغمبر بود و بعد دوران

جوانی را در کنار علی بن ابیطالب علیه السلام و از شاگردان آن حضرت در علوم قرآنی بود او حافظ قرآن بود ... .

ادامه مطلب ...

اثبات عوالم سه گانه وجود آدمی با توجه به وجدانیات

در اثبات عوالم سه گانه یعنی عالم طبع و عالم برزخ و عالم قیامت، گذشته از براهینی که در علوم الهیّه و حکمت متعالیه اقامه شده است، وجدانیّات خود ما نیز شاهد بر آن است. ما دارای سه مرتبه از مراتب وجود هستیم:

اوّل: بدن ما، که از عالم طبع و مادّه است و دستخوش تغییر و تحویل و خرابی و آبادی است و پیوسته با تغییرات مادّه و ظرف زمان و مکان تغییر می پذیرد. بدن با تمام اعضاء و جوارحش از قلب و مغز و کبد و ریه و کلیه و معده و روده و پا و ... .

ادامه مطلب ...

مراحل وجودی انسان

مراحل وجودی انسان: طبع و ماده، ذهن و برزخ، روح و نفس انسان دارای سه مرحله است: اول بدن او که به عالم طبع و ماده تعبیر می شود، دوم قوای فکریه و تخیلیه که از آن به عالم مثال و صورت تعبیر می شود، سوم روح و نفس او که از آن به عالم نفس تعبیر می گردد. این سه مرحله از هم جدا نیستند بلکه داخل یکدیگرند، نه مثل آنکه یک نخود را با یک لوبیا پهلوی هم قرار دهیم، و نه مانند آنکه یک قاشق را داخل استکان و استکان را داخل ظرفی بگذاریم، بلکه بدن منفک از صورت و صورت منفک از روح نیست؛ بدن مندک در صورت و صورت مندک در نفس است.

تشبیه: یک دانه گردو یا یکدانه بادام جسمی دارد و روغنی دارد و عصاره ای دارد. مرحله اول جسم اوست که همان پیکر او را تشکیل می دهد، مرحله دوم روغن است که خارج از ... .

ادامه مطلب ...

وسعت عالم قیامت، برزخ و ماده به یکدیگر

برای اینکه نسبت عوالم سه گانه به یکدیگر قدری واضحتر گردد مثالی میزنیم: همه افراد ما بدنی داریم، این بدن محدود است، مشخص و معین؛ و یک قوای باطنیه داریم مثل حس مشترک، قوه حافظه، قوه مفکره، قوه واهمه، قوه متخیله، اینها قوای درونی ماست و ما با این قوا کارهای عجیب می کنیم؛ مثلاً در زمان بسیار کوتاهی یک عمارت چهل اشکوبه در ذهن خودمان با تمام لوازم و تجهیزات آن بنا می کنیم. در یک لحظه از مشرق عالم به مغرب آن میرویم، در زمانهای کوتاه کارهای طویل المدت را انجام میدهیم.

این گشایش و سعه ای که ذهن ما با قوای خود نسبت به بدن ما و قوای طبیعیه خود دارد چقدر بزرگ است؛ به همین میزان، عالم برزخ نسبت به عالم دنیا سعه و ... .

ادامه مطلب ...

نماز و احکام کلی آن

نماز، نشانه بندگی و فرمان برداری
پس از شناختن خدا، باید اعمالی را که مانند نماز و روزه نشانه بندگی و فرمان برداری است به جا آوریم.
خداوند متعال می فرماید: ما سلککم فی سقر*قالوا لم نک من المصلین (مدثر«74»: 42و 43)، وقتی از دوزخیان می پرسند: چه چیز شما را جهنمی کرد؟ می گویند: علتش آن بود که ما در دنیا نماز نمی خواندیم.

پیغمبر (ص) فرمود: نماز، ستون دین است که اگر قبول درگاه خداوند عالم شود، عبادت های دیگر هم قبول می شود و اگر قبول نشود، عبادت های دیگر هم قبول نمی گردد ... .

ادامه مطلب ...

امام علی علیه السلام

تولد و نسب
علی ابن ابیطالب، امام اول تشیع و داماد، پسرعمو و برادر دینی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است. کنیه اش "ابوالحسن" است و القاب مختلفی همچون امیر المومنین دارد. امام علی چهارمین خلیفه اسلامی است. امام علی در روز جمعه سیزدهم رجب سال سی ام پس از عام الفیل (ده سال قبل از بعثت محمد) در مکه، در داخل کعبه به دنیا آمد. هیچ کس قبل از او و بعد از او، در این خانه خدا تولد نیافته است و این نشانگر موهبت و احترام و توجه خاص خداوند به وجود علی و بیانگر مقام بسیار ارجمند اوست. حضرت علی نخستین فرزند خانواده هاشمی است که پدر و مادر او هر دو فرزند هاشم هستند. پدرش ابوطالب فرزند عبدالمطلب فرزند هاشم است و مادر او فاطمه بنت اسد فرزند هاشم می باشد. خاندان هاشمی از لحاظ فضائل اخلاقی و صفات عالیه انسانی در قبیله قریش و در دیگر طوایف عرب، زبانزد خاص و عام بوده است. فتوت، مروت، شجاعت و بسیاری از فضایل دیگر اختصاص به بنی هاشم داشته است. تمام این فضیلتها در مرتبه عالی در وجود حضرت علی موجود بوده است.

فاطمه بنت اسد به هنگام درد زایمان راه مسجدالحرام را در پیش گرفت و خود را به دیوار کعبه نزدیک ساخت و چنین گفت: خداوندا! به تو و پیامبران و کتابهایی که از طرف تو نازل شده اند و نیز به سخن جدم حضرت ابراهیم علیه السلام سازنده این خانه ایمان راسخ دارم. پرودگارا! به پاس احترام کسی که این خانه را ساخت، و به حق کودکی که ... .

ادامه مطلب ...

آیات حجاب در قرآن کریم - آیه 31 سوره نور

آیات مربوط به موضوع حجاب در دو سوره‏ از قرآن آمده است: یکی سوره " نور " و دیگر سوره " احزاب ". در سوره نور آیه‏ای که مربوط به مطلب است آیه‏ 31 می‏باشد. چند آیه قبل از آن آیه متعرض وظیفه اذن گرفتن برای ورود در منازل است و در حکم مقدمه این آیه می‏باشد. تفسیر آیات را از آنجا شروع‏ می‏کنیم:

«یا ایها الذین آمنوا لا تدخلوا بیوتا غیر بیوتکم حتی ... .

ادامه مطلب ...

حجاب در ادیان الهی غیر از اسلام

فطری بودن پوشش:
حجاب و پوشش در تمام ادیان و مذاهب، دارای جایگاه خاصی است و یکی از دلایل اساسی آن این است که حجاب و عفاف، یک امر فطری است. داستان حضرت آدم و حوا نیز فطری بودن پوشش را اثبات می کند. در تورات (کتاب مقدس یهودیان که برای مسیحیان نیز مقدس است) می خوانیم: «و چون زن دید که آن درخت برای خوراک نیکوست و به نظر، خوش نما و درختی دلپذیر و دانش افزا، پس، از میوه اش گرفته بخورد و به شوهر خود نیز داد و او خورد. آنگاه چشمان هر دوی ایشان باز شد و فهمیدند که عریان اند، پس برگهای انجیر به هم دوخته، سترها برای خویشتنن ساختند...». بعد ادامه می دهد: «و آدم، زن خود را حوا نام نهاد، زیرا که او مادر جمیع زندگان است و خداوند رخت ها برای آدم و زنش از پوست بساخت و ایشان را پوشانید» (تورات، سفر پیدایش، باب 3، آیات 8-6 و 21-20). ... .

ادامه مطلب ...

خصوصیات عالم برزخ

انسان که از این دنیا میرود، به عالم دیگری به نام برزخ وارد میشود و در آنجا هست تا وقتیکه در صور دمیده شود و مردم از قبرها بیرون آیند، در آن وقت به عالم قیامت وارد میشوند. برزخ به معنای فاصله است ، فاصله بین دو خشکی یا دو آب یا دو چیز دیگر را برزخ ... .

ادامه مطلب ...

ستّارالعیوبی خدا تا کجاست؟

ستّارالعیوبی خدا تا کجاست؟
مبادا از این ستّاریّت خداوند سوء استفاده کنیم و خیال کنیم خداوند ما را بخشیده است بلکه شاید این مقدّمه عذاب و مجازات دردناک الهى باشد... باید پرتوى از صفات خداوند در بندگانش باشد، خداوند از هر عیبى منزّه است و بنده هم باید سعى کند خود را از عیب ها منزّه کند، باید متخلّق به اخلاق خداوند بشود و آبروى دیگران را نریزد و تنها نقطه ضعف ها را نبیند.

حضرت على (علیه السلام) مى فرمایند: «اَلْحَذَرَ الْحَذَرَ! فَوَ اللهِ لَقَدْ سَتَرَ، حَتّى کأَنَّهُ قَدْ غَفَرَ ؛ بترس، بترس (از خدا!) به خدا سوگند آن قدر پرده پوشى کرده که گویى تو را بخشیده و آمرزیده است».(1)

ستار العیوب

چند نکته درباره این حدیث:

نکته اوّل

خداوند پوشنده گناهان و عیب هاى افراد است، مراد از ستّارالعیوب بودن خداوند چیست؟ دو نوع ستّاریّت داریم، یکى تکوینى و دیگر ... .

ادامه مطلب ...

معاون سابق وزارت خارجه آمریکا:ایران می‌تواند همه منافع آمریکا درخاورمیانه و فراتر راهدف قراردهد

معاون سابق وزارت خارجه آمریکا:ایران می‌تواند همه منافع آمریکادرخاورمیانه و فراتر راهدف قراردهد
"تام پیکرینگ"سفیر سابق آمریکادراسرائیل گفت که ایران ومتحدانش می‌توانندتمامی اهداف و منافع اقتصادی آمریکا و هر آنچه که به نوعی باایالات متحده مرتبط است رادرخاور میانه و فراترازآن هدف قرار دهند

به گزارش سرویس سیاسی اصولگرا به نقل از فارس به نقل از بی‌بی‌سی، سناتور جان کری، از سیاستمداران دموکرات آمریکا می‌گوید که جلوگیری از آنچه وی "ویرانگری جنون آمیز" ایران در پی دستیابی به سلاح اتمی خوانده است، چالش اصلی سیاست خارجی فعلی آمریکاست.

کری که روز چهارشنبه در سنای آمریکا سخن می‌گفت با اشاره به ... .

ادامه مطلب ...