وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

سایت مازند مجلس درخواست 20 میلیون تومانی از من داشت/پول ندادم علیه من مطلب می‎نویسد

علی بابایی کارنامی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاندیدای مستقل دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری، اظهار داشت: سایت  مازند مجلس یکی از سایتهایی بود که بارها و بارها از من تقاضای 20 مییلون تومان پول برای انجام فعالیتهای انتخاباتی داشت و من گفتم یک کارگرم، بالاخره تا 12 میلیون تومان هم پیشنهاد داد، اما با اعضای ستاد مشورت کردم و آنها گفتند وقتی پول نداری قبول نکن و برای فعالیتهای دیگری مانند نصب بنر و تراکت هزینه کن یا از سایتهایی استفاده کن که رایگان کار می کنند.

وی افزود: بنده تنها کاندیدایی هستم که یک بار بعد از انقلاب آمدم تا گفتمان جدیدی به نام کارگران را مطرح کنم.

بابایی گفت: از فردای آن روزی که پیشنهاد مازند مجلس را رد کردم، انتشار مطالبی علیه من آغاز شد و تاکنون ادامه دارد، یک بار علیه من مطالب ضد و نقیضی نوشت که او اصلاح طلب نیست؛ باید عرض کنم که بنده کاندیدای مستقل هستم، کاندیدای دولت و جریان سیاسی نیستم، اینکه یک گروه می آیند و یک شبه تصمیمی میگیرند، به بنده ارتباطی ندارد.

مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آنچه که سایت مازند مجلس درباره عدم حمایت تشکلهای کارگری و خانه کارگر نوشته است، تصریح کرد: باید بگویم که کانون شورای سندیکا، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، کانون بازنشستگان ساری، و شوراهای اسلامی، مجمع نمایندگان کارگر و ... از بنده حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: خانه کارگر یک حزب بوده و از اصلاح طلبان است و اصلا تشکل کارگری نیست، بنده اصلاح طلب نیستم، لذا اگر خانه کارگر بنده را تایید میکردند باید شک و تردید داشتم!

بابایی درباره مطلب دیگری با عنوان عدم حمایت چهاردانگه‌ای ها از او که سایت مازند مجلس به آن پرداخته است، گفت: باید بگویم که چهاردانگه‎ای‌ها امسال اجماعی اساسی کردند و بهتر است بیایند و فردا شب در حسینیه چهاردانگه ببینند که چه مراسمی برگزار می شود.

کاندیدای دهمین دوره انتخابان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، اظهار داشت: مازند مجلس، پولهای بادآورده رقبای ما را میگیرد و علیه ما کار می کند.

بابایی با تاکید بر اینکه آمده ام تا گفتمان جدیدی را درباره کارگران مطرح کنم، افزود: من نماینده کارگران بوده ام، آقای دریابیگی نماینده کارگران نیست بلکه دبیر خانه کارگر است، خانه کارگر نیز حزب چپ است، من نماینده شورای اسلامی کار بودم، حتی آقای محجوب در تهران را نیز نماینده کارگران نمیدانم و نماینده ثروتمندان است.

وی در پایان گفت: تنها نماینده ای هستم که از ساری برای حمایت از کارگران وارد انتخابات شده ام، سایتهای مازند مجلس و وارش نیوز از رانتهای اقتصادی استفاده میکنند و بر من می تازند، امیدوارم که سایتهای صادق استان به کمک ما بیایند و تحلیلهای درست ارائه دهند.

سایت مازند مجلس یک سایت غیررسمی و بدون مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد