وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

پیام پایگاه کیاپی

     امسال آغاز و پایانش با فاطمست

خدایا !مارا به حق پهلوی بشکستش

و به حق عزیز زهرا عفو بگردان

رهبر معظم انقلاب در پیام به مناسبت حلول سال جدید

رهبر معظم انقلاب در پیام به مناسبت حلول سال جدید:

سال ۹۲ را بعنوان "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری می کنیم


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: با این نگاه، سال ۹۲ را "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری می کنیم.

به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه ی اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: با این نگاه، سال ۹۲ را "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری می کنیم.


متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‎الرّحمن‌الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

اللّهمّ صلّ علی حبیبتک سیّدة نساء العالمین فاطمة بنت محمّد صلّی الله علیه و ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و علی ... .

برای مشاهده ادامه مطالب به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

ادامه مطلب ...

باز خوانی پشت پرده حوادث سال 88

/ کارنامه دوستان و دشمنان انقلاب در فاصله 22 خرداد تا 22 بهمن  88

برنده و بازندگان انتخابات 22 خرداد 88 در حین انداختن رای خود به صندوق چه گفتند؟


برگ برگ فتنه 88 حاوی در‌س‌هایی آموزنده و عبرت‌انگیز است؛ آشکار‌تر شدن هر‌چه بیشتر نقش ممتاز ولی‌فقیه و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد‌ظله)‌ در برون‌رفت از بحران‌سازی براندازان، اثبات عظمت ملت بابصیرت، دین‌مدار و ولایت‌محور ایران، عمق کینه دشمنان ملت و تفکیک صف دوستان انقلاب و نظام از دشمنان آن و... همگی از در‌س‌ها و برکات فتنه 88 است.
 به گزارش  پایگاه کیاپی و به نقل از حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، 1388 هم تجدید حیاتی برای 13 آبان‌ها و 16 آذر‌ها و 22 بهمن‌ها بود و هم منشا و مبدا تحولات نوینی چون 22 خرداد و 9 دی بود.

22 خرداد تا 22 بهمن روز شمار 30 سال انقلاب بود. روند حوادث 88 ماهه پس از انتخابات به خوبی نشان داد "تجدید حیات نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران" جامع ترین تعبیر برای وصف تحولات این برهه حساس پس از انقلاب است.

گزارش پیش رو یکی از مهم‌ترین روزهای حوادث این نبرد 8 ماهه ( 22 خرداد و 23 خرداد 88) را بررسی کرده است.


جمعه، 22 خرداد، انتظار به سر رسید


رأس ساعت 8 صبح انتظار همگان به سر می‌رسد و ایران اسلامی برای انتخاب ششمین رئیس جمهور تاریخ خود آماده می‌شود.


«رهبر معظم انقلاب در نخستین ساعت رأی‌گیری ضمن انداختن رأی خود به صندوق سیار 110 در حسینیه ی امام خمینی (ره) از ضرورت "تلاش مردم جهت ناکام ماندن تشنجات" سخن گفتند و در ادامه نقل قول‌هایی را که طی روزهای قبل از انتخابات، حامیان برخی کاندیداها به ایشان منتسب کرده بودند تکذیب نموده و از مردم خواستند تا به این شایعات توجهی نداشته باشند، چرا که این اقدامات کار انسان‌های ناسالم است».

محمود احمدی نژاد، محسن رضایی، مهدی کروبی و میرحسین موسوی هرکدام در ساعات اولیه رأی‌گیری با حضور در ... 

برای مشاهده سایر مطالب به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

ادامه مطلب ...

گل من مهدی صاحب زمان است + چند شعر

مدعی گوید که با یک گل نمیگردد بهار

من گلی دارم که عالم را گلستان میکند


گل من را بهاری بی خزان است

گل من مهدی صاحب زمان است

ادامه مطلب ...

پایگاه کیاپی یک ساله شد

پایگاه کیاپی یک ساله شد .در ساله گذشته و چنین روزی یعنی ۱۴/۱۲/۹۰ پایگاه کیاپی شروع به فعالیت نمود که به لطف خدا و تلاش های مدیریت پایگاه توانست با جذب حدود سی هزار بازدید آمار قابل توجهی را به نسبت مدت ناچیز تعداد مطالب کم بدست بیاورد .در این مدت نسبتا کوتاه توانستیم با جذب رضایت شما بازدیدکنندگان عزیز موفقیتی را رقم زنیم که مدیون خداوند تعالی هستیم . در مطالب سعی شد تا با ارائه ی اخبار صحیح و همچنین دوری از بی حرمتی و تهمت زدن به هرگونه سازمان ،فرد و یا افراد و همچنین دین و مذهبی به بیان حق پرداخته تا هم در نزد او که حکیم و علیم است و همچنین شما مراجعین محترم شرمنده نشویم .امید است تا بتوانیم با فرهنگ سازی و بیان حق در زمان لازم و رواج دین اسلام و فرهنگ محمدی گامی در این عرصه ی بزرگ و زیبا اما دشوار به طور صحیح برداشته باشیم و برداریم با دعای شما و به لطف خدا انشا الله .

فروش کارت شارژ ایرانسل و همراه اول به قیمت مصوب .

فروش کارت شارژ به قیمت مصوب.همان مقدار که پرداخت می کنیدگوشیتان را شارژ کنید خدمتی دیگر از پایگاه کیاپی با همکاری شرکت قاصدک  . لینک خرید شارژ در نوار گوشه ی وبسایت می باشد با کلیک بر روی آن به سایت پذیرنده هدایت می شوید . (به دلیل دیر بالا آوردن تصویر مربوط به خرید شارژ که در نوار گوشه ای و در قسمت پایین در بالای rss قرار دارد ؛ گاهی تصویر نمایان نشده و شما با کلیک بر روی مربعی با نوار بنفش واردسایت خواهید شد .)