وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

مقام معظم رهبری :من انقلابی ام /صوت/

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی «من انقلابی‌ام» را با محوریت سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی «مذاکره با آمریکا» منتشر کرد.
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش در سال ۱۳۹۱ و بیانات ایشان در سال ۱۳۸۸، به‌همراه بخش‌هایی از سخنان مقامات آمریکایی درباره مذاکره با ایران بخش‌های تشکیل‌دهنده‌ی این کلیپ صوتی است.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1391/139111267174021e.jpg
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_moharam2/images/ver2/li_star_1.gif
بیانات رهبر انقلاب که در این قطعه صوتی می‌شنوید:
حالا اخیراً آمریکایى‌ها باز مسئله‌ى
مذاکره را پیش کشیدند، تکرار میکنند که آمریکا آماده است با ایران مذاکره‌ى مستقیم بکند؛ این تازگى ندارد. مسئله‌ى مذاکره را آمریکایى‌ها در هر مقطعى تکرار کرده‌اند. حالا امروز نوبه‌میدان‌آمده‌ها مجدداً تکرار میکنند که مذاکره کنیم و میگویند توپ در زمین ایران است، توپ در زمین شماست، شما هستید که باید پاسخگو باشید، شما هستید که باید بگویید مذاکره‌ى همراه با فشار و تهدید، چه معنایى دارد؟ مذاکره براى اثبات حُسن نیت است. شما ده تا کار انجام میدهید که حاکى از سوء نیت است، آن وقت به زبان میگویید مذاکره؟! توقع دارید ملت ایران قبول کنند که شما حُسن نیت دارید؟! ما البته درک میکنیم چرا آمریکایى‌ها این روزها باز مجدداً مسئله‌ى مذاکره را هى تکرار میکنند، هى میگویند پشت سر هم به زبانهاى گوناگون؛ ما میفهمیم علت چیست. به قول خود آمریکایى‌ها، سیاست خاورمیانه‌اى آنها دچار شکست شده. آمریکا در سیاستهاى خود در این منطقه، دچار شکست است. احتیاج دارند به اینکه یک برگ برنده‌اى را به قول خودهاشان رو کنند؛ این برگ برنده از نظر آنها عبارت است از اینکه: نظام جمهورى اسلامىِ انقلابىِ مردمى را، بکشانند پاى میز مذاکره؛ به این احتیاج دارند. میخواهند به دنیا اعلام کنند که ما حُسن نیت داریم. نه، ما حُسن نیتى مشاهده نمیکنیم. من چهار سال قبل - در اول این دولت کنونى امریکا - که باز همین حرفها را میزدند، اعلام کردم، گفتم که ما پیشداورى نمیکنیم، قضاوت زودهنگام نمیکنیم؛ ما نگاه میکنیم ببینیم عمل اینها چگونه است، آن وقت قضاوت خواهیم کرد. حالا بعد از چهار سال، قضاوت ملت ایران چه باشد؟ از فتنه‌ى داخلى حمایت کردند، به فتنه‌گران کمک کردند، در سطح منطقه با ادعاى مبارزه با تروریسم به کشورى مثل افغانستان لشگرکشى کردند، این همه انسان را پامال کردند، نابود کردند؛ با همان تروریستها امروز دارند در سوریه همکارى میکنند، پشتیبانى میکنند؛ همان تروریستها را در هرجایى که توانستند در ایران به کار بگیرند، به کار گرفتند، عوامل آنها، همپیمانهاى آنها، جاسوسان رژیم صهیونیستى، دانشمندان را در جمهورى اسلامى ترور کردند صریح، اینها حاضر نشدند حتى محکوم کنند، حمایت هم کردند؛ این عملکرد آنهاست؛ علیه ملت ایران تحریمهایى را که خودشان میخواستند این تحریمها فلج کننده باشد، به کار گرفتند و این را تصریح کردند و گفتند فلج کننده. چه کسى را میخواستید فلج کنید؟ ملت ایران را میخواستید فلج کنید؟ شما حُسن نیت دارید؟ مذاکره از روى حُسن نیت، با شرایط برابر، میان دو طرفى که نمیخواهند به یکدیگر کلک بزنند، معنا پیدا میکند. مذاکره به صورت یک تاکتیک، مذاکره براى مذاکره، مذاکره براى فروختن ژست ابرقدرتى بیشتر به دنیا، این مذاکره یک حرکت حیله‌گرانه است؛ این حرکت واقعى نیست. من دیپلمات نیستم، من انقلابى‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. دیپلمات یک کلمه‌اى را میگوید، معناى دیگرى را اراده میکند. ما صریح و صادقانه حرف خودمان را میزنیم؛ ما قاطع و جازم حرف خودمان را میزنیم. مذاکره آن وقتى معنا پیدا میکند که طرف، حُسن نیت خود را نشان بدهد؛ وقتى طرف، حُسن نیت نشان نمیدهد، خودتان میگویید فشار و مذاکره؛ این دوتا با هم سازگار نیست. شما میخواهید اسلحه را مقابل ملت ایران بگیرید، بگویید: یا مذاکره کن یا شلیک میکنم. براى اینکه ملت ایران را بترسانید، بدانید ملت ایران در مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد...                                    لینک دانلود

هزینه تبلیغات در قانون انتخابات مسکوت مانده است

کشاورز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:


یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: اعلام و افشای منابع مالی کاندیداها برای تبلیغات در قانون انتخابات، مسکوت مانده است. همواره قبل و بعد از انتخابات ارقام عجیب و غریبی به عنوان هزینه‌های انتخاباتی مطرح می‌شود، که هیچ توضیح خاصی از سوی نامزدهای انتخاباتی ارائه نمی‌شود.

"بهمن کشاورز" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره قانون اصلاح انتخابات، اظهار داشت: ماده 31 قانون اصلاح انتخابات که هیات اجرائی را تغییر داده است، مثبت ارزیابی می‌شود چراکه ترکیب هیات اجرایی مرکزی انتخابات را به نحوی تعیین کرده که علاوه بر وزیر کشور به عنوان رئیس هیات، افرادی از قوای مقننه و قضائیه و وزیر اطلاعات در آن عضویت دارند.

این حقوقدان با اشاره به انتخابات معتمدان مردمی در ماده 31 این قانون ادامه داد: در این ماده نحوه گزینش معتمدان مردمی را از شخصیت‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، برعهده وزیر کشور گذاشته است که نحوه انتخابات این افراد باید بهتر تعریف می‌شد.

وی با بیان اینکه تعریف شخصیت مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مفهوم روشنی ندارد، گفت: این تعریف با همان مشکل مواجه است که اصل 115 قانون اساسی در مورد رجال مذهبی، سیاسی، مدیر، مدبر، امین و ... .
ادامه مطلب ...

باید مسائل بین ایران و غرب از طریق مذاکره حل و فصل شود

روحانی در جمع خبرنگاران:


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در صورت اعلام رسمی کاندیداتوری‌ام در انتخابات برنامه‌هایم را ارائه خواهم داد.

به گزارش پایگاه کیاپی به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام حسن روحانی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران و در حاشیه پنجمین کنگره حزب اراده ملت ایران در پاسخ به سوالی درباره اینکه غرب از بسته شدن پنجره دیپلماسی سخن می‌گوید آیا این مسئله یک تهدید جدید برای کشومان است یا خیر؟ اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم این مسئله تهدید جدیدی باشد اما باید مسائل بین ایران و غرب چه مسئله هسته‌ای و چه مسائل دیگر از طریق مذاکره حل و فصل شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اشکال این است که غرب آمادگی لازم برای مذاکره جدی از خود نشان نمی‌دهد بنابراین اینکه پنجره درحال بسته شدن است، باید سوال کرد که چه کسی مسئول این بسته شدن است؟ خود آنان مسئولند.

روحانی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی خود را برای مذاکره جدی اعلام کرده؛ مسائل ایران مسئله‌ای نیست که قابل حل نباشد و بنظرم این مسائل قابل حل و فصل است.

وی تأکید کرد: از طرف غرب این آمادگی نیست برای اینکه وقتی غرب فشار را روز افزون می‌کند و همزمان هم مذاکره را مطرح می‌کند که به مفهوم ... .
ادامه مطلب ...

اعلام آمادگی 41 نفر برای کاندیداتوری انتخابات آینده

سالک درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه تا به امروز 41 نفر برای کاندیداتوری انتخابات آتی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: امیدوارم اصولگرایان با انتخاب یک وحدت رویه وارد عرصه انتخابات سال آینده شوند.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در مورد آخرین وضعیت فراکسیون اصولگرایان مجلس برای ورود به عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار داشت: تا به امروز موضوع خاصی مطرح نشده و این فراکسیون در حال بررسی مسائل مربوط به انتخابات آتی است.

وی در ادامه به ائتلاف اصولگرایان و همچنین 1+2 اشاره کرد و افزود: نقطه نظرات مختلفی در این زمینه وجود دارد که برخی‌ معتقدند باید فضا باز باشد تا حضور کاندیداها در عرصه انتخابات زیاد باشد و در کل تا به حال نظر ثابتی در این زمینه ارائه نشده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در ادامه تصریح کرد: اصولگرایان باید به این مهم توجه داشته باشند تا براساس معیارها و ملاک‌ها که در منشور اصولگرایان دیده شده و 12 شاخصه اصلی و 8 معیار که مقام معظم رهبری فرمودند، حرکت کنند.

سالک همچنین اظهار داشت: جامعتین نیز 30 معیار تدوین کرده است تا با استناد به آن فرد اصلح انتخاب و معرفی شود.

نماینده اصفهان در ادامه بر حضور طیف‌های مختلف در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: تا به امروز 41 نفر برای کاندیداتوری ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: آنچه در این بین مهم است اینکه افراد باید با سنجش توانایی و قدرت مدیریت خود پا به عدم انتخابات بگذارند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه نمی‌دانم چرا همه برای ورود به انتخابات آتی احساس تکلیف شرعی می‌کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم یک وحدت رویه شکل بگیرد تا براساس آن اصولگرایان بتوانند وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شوند.

آیا ناو های آمریکایی طعم ضربت

آیا ناو های آمریکایی طعم ضربت "ذولفقار" را خواهند چشید ؟


شناور موشک‌انداز ذوالفقار، یک قایق تندروی گشت دریایی است که طراحی آن برای حمله سریع به دشمن صورت گرفته است و به موشک‌هاى کوثر در نسل قدیم و نصر1 در نسل جدید مجهز مى‌شود.

به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران، قایق تندروی موشک‌انداز "ذوالفقار"، یک قایق تندروی گشت دریایی است که طراحی آن برای حمله سریع به دشمن صورت گرفته است.

شناور موشک انداز ذوالفقار که به دست توانمند متخصصان ایرانی در
وزارت دفاع و پشیبانی نیروهای مسلح ساخته شده است، به موشک‌هاى کوثر در نسل قدیم و نصر1 در نسل جدید مجهز مى‌شود.

این شناور ظرفیت 2 تا 4 نفر را دارد. کارایی مناسب، سرعت بالا،‌ مانور سریع و هزینه کم در مقابل کارایی بالا از ویژگی‌های شناور ذوالفقار است.

بدنه این شناور براساس استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده است و از پیشرفته‌ترین تجهیزات بومی مخابراتی، ‌ناوبری و الکترونیک برخوردار است.

ساخت تمامی اجزای شناورهای ذوالفقار همچون سیستم‌های رانش، شفت و پروانه و دیگر اجزاء در داخل کشور انجام می‌شود.

شناور ذوالفقار مدل جدیدی از شناورهای کلاس خود محسوب می‌شود که با دارا بودن موشک‌های دریایی و سرعت مناسب، قابلیت عملیات در شرایط مختلف دریایی را دارد.

ما آمدیم

ما آمدیم . بار دگر آمدیم و عشق و علاقه ی خود را به انقلاب  , امام و راه شهدا و از همه ی این علاقه ها بالاتر پیوند با مقام معظم رهبری را  به جهانیان , استکبار و آمریکا و رزیم صهیونیستی غاصب نشان دادیم و حرف دل ما یکصدا این بود که انقلاب ما زمینه ساز انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) می باشد و ما با شعار  استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی   پشتیبان کشورمان و ولایت خواهیم بود حتی با وجود گرانی و سختی وضع معیشتی تا ایران ، ایران بماند و خواهد ماند به لطف خدا ، انشا الله .

شعر / یا صاحب الزمان(عج)

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است

برای گریه شدن آبشار هم خوب است



تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا

کمی خجالت از این انتظار هم خوب است



اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا

ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است



گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است

امید دادن این بی قرار هم خوب است



کسی به فکر شما نیست، همه خوبند

ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است



مرا ببند که من جای دیگری نروم

برای عبد فراری حصار هم خوب است



هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است

کمی هوا وسط این غبار هم خوب است



اگر نشد برسم من به پابوسی تو

برای این دل من وصف یار هم خوب است



برای اینکه به دست آورم دلت را من

قسم به فاطمه داغدار هم خوب است



مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم

که بخشش دل این شرمسار هم خوب است



اگر که پای رکابت نشد شهید شوم

برای کشتن ما زلف یار هم خوب است



اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد

امید آمدنت بر مزار هم خوب است

حجاب

حجاب
  حجاب و مطالبی پیرامون آن به بیان نشریه نسیم وحی و نقل از راسخون
از قرآن کریم استفاده می شود که هدف از تشریح حکم الهی وجوب حجاب اسلامی، دست یابی به تزکیه نفس، طهارت، عفت و پاکدامنی است. آیه 30 سوره نور به این مطلب اشاره دارد: قل للمومنین یغضوا من ابصارهم و یحفظوا فروجهم ذلک ازکی لهم؛ به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنی ورزند که این برای آنان باعث تزکیه و پاکی بیشتر است.
بله تزکیه نفس و جان انسان را به مرتبه تقوا رهنمون می کند و تقوا نیز ملاک تقرب به خداست: «ان اکرمکم عندالله اتقاکم بزرگوار و با افتخار ترین شما نزد خدا با تقواترین شماست. حجرات آیه 13 با این توصیف آن که حجاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهد، تقرب بیشتری به خداوند دارد.

حجاب سراسری:

پوشش باید سراسری بوده و به جز گردی صورت و دست ها تا مچ، بقیه اعضاء پوشیده باشد. «یا ایها النبی قل لازواجک و بناتک و نساء المومنین یدنین علیهن من جلابیبهن * ای پیامبر به زنان و دخترانت و به زنان مومنان بگو پوشش های خود را بر خود فروتر گیرند». ... .

ادامه مطلب ...