وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

عید سعید فطر مبارک

عید سعید فطر مبارک

با رویت هلال ماه امروز یکشنبه روز عید فطر است .

با رویت هلال ماه توسط صدها گروه که در روز شنبه کارشان را برای این امر آغاز کرده بودند ِ در نتیجه با اعلام گزارشات به دفتر مقام معظم رهبری و محرز گردیدن رویت ماه شوال برای ایشان ِ در ساعت حدودا ۲۳:۴۰ دقیقه این خبر اعلام شد . اینجانب این عید بزرگ و مبارک رابه ساحت مقدس امام زمان (ارواحنا لهو فداه) و به همه ی ملت مسلمان و آزاده ی جهان و به خصوص ملت مسلمان و بیدار ایران اسلامی تبریک گفته و رشد و پیشرفت و سرور همیشگی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم . علی بابایی کیاپی

چو عضوی به درد آورد روزگار / دگر عضوها را نماند قرار

پیام تسلیت به  زلزله زدگان و خانواده مرحومین

چو عضوی به درد آورد روزگار /  دگر عضوها را نماند قرار

 چندین روز گذشته حادثه ای جانگداز در منطقه شمال غرب کشور به وقوع پیوست که متاسفانه در این حادثه چند صد تن از مردم  خوب و مومن آذربایجان شرقی با زبان روزه دارفانی را وداع گفته و عده ای نیز آواره گشته اند . اینجانب این حادثه ی غم بار را به ملت خوب ایران ، مردم آذربایجان شرقی و خانواده های این عزیزان در گذشته تسلیت عرض کرده و دوری غم و اندوه و آبادانی هر چه سریعتر منازل و صحت وجود را  از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم  علی بابایی کیاپی

اطلاعیه طرح بزرگ خادم معنوی امام رضا (ع)

خادم معنوی امام رضا (ع) شوید

خدمت در جوار امام بزرگوارمان رضا(ع) آرزوی تعداد زیادی از مردم ولایتمدار ایران و کشور های خارجی می باشد . اما به دلیل تعداد کثیر افراد منتظر در لیست انتظار این آرزو گاها بر آورده نمی شود ،اما بیاییم تا یک روز همانند خادم خالص این امام بزرگوار زندگی کنیم .

طرحی نو و زیبا برای جوانان و مردم رضا دوست ایران. طرحی برای خادمی زائران امام هشتم . طرح بزرگ خادم معنوی امام رضا (ع). یک روز در سال راخادم امام باشید .عجله کنید . اطلاعات بیشتر در سایت برنامه سمت خدا .برای ورود کلیک کنید .

هولوکاست چیست؟

با نزدیک شدن روز جهانی قدس مطرح شد

هولوکاست چیست؟

هولوکاست موضوعی که خیلی ها ترس از بیان آن دارند اما با نزدیک شدن به روز جهانی قدس به بیان این موضوع می پردازیم به بیان از پایگاه رئال مادرید ۲ .


هولوکاست از دو واژه یونانی "holos" به معنی "همه" و "kaustos" (در بعضی از متون به جای واژه kaustos از واژه kaiein استفاده شده است) به معنی سوزاندن و نابود کردن ترکیب یافته است. این واژه روی هم رفته به معنی همه سوزی است و در اصطلاح از آن به قربانی و یا قربانی بزرگ یاد می شود و به واقعه ای اطلاق می شود که در فاصله سالهای 1944 تا 1939 (در جنگ جهانی دوم) قریب به 6 میلیون یهودی از سراسر اروپا جمع آوری و به اردوگاههای مرگ در آلمان و لهستان مانند اردوگاه " آشویتس : که مهمترین آنها بود ، فرستاده و در کوره ها سوزانده شدند . همچنین قتلهای دسته جمعی رده دومی هم وجود داشت که ... .

ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب از مدال آوران کشور در مسابقات المپیک تقدیر کردن

رهبر معظم انقلاب از مدال آوران کشور در مسابقات المپیک تقدیر کردند

متن نامه رهبری گرانقدر برای مدال آوران ایرانی در المپیک

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از مدال آوران سرافراز کشور در مسابقات المپیک لندن تشکر و از همت مربیان آنان قدردانی کردند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
از مدال آوران سرافراز کشور، قهرمانان پهلوان، که در مسابقات المپیک دل ملت ایران را شاد کردند و نیز از مربیان با همت آنان، صمیمانه تشکر میکنم.
خداوند یار و نگهدارتان باد.

سیّدعلی خامنه ای
22/مرداد ماه/1391

آمار جان‌باختگان زلزله به 300 نفر رسید/تعداد مصدومین بیش از 2000

فرماندار اهر خبر داد

آمار جان‌باختگان زلزله به 300 نفر رسید/تعداد مصدومین بیش از 2 هزار نفر

 ایتنا به نقل از فارس :فرماندار شهرستان اهر تعداد جان باختگان زلزله در مناطق اهر، ورزقان و هریس را نزدیک به 300 نفر اعلام کرد.
خبرگزاری فارس: آمار جان‌باختگان زلزله به 300 نفر رسید/تعداد مصدومین بیش از 2 هزار نفر

رضا صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: همچنین زلزله بیش از 2 هزار نفر مصدوم و زخمی نیز در این مناطق داشته است.

وی، گفت: به جهت بافت سنتی روستایی اکثر خسارات وارده در روستاها هستند و در خود شهر نیز بیش از 25 درصد اماکن عمومی، ابنیه، ساختمان اداری و مناظر مسکونی مردم آسیب دیده است.

رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه در شهرستان اهر گفت: اکیپ‌های کارشناسی ذیربط و نمایندگان حوادث غیر مترقبه به روستاها اعزام شده اند تا ... .

ادامه مطلب ...

دستور ویژه رئیس‌جمهور/کمک‌‌ بلاعوض به زلزله‌زدگان 2برابر می‌شود

دستور ویژه رئیس‌جمهور/کمک‌‌ بلاعوض به زلزله‌زدگان 2برابر می‌شود

وزیر کشور با اعلام این خبر که معاون اول رئیس‌جمهور فردا به مناطق زلزله‌زده سفر می‌کند، گفت: رئیس جمهور نظر مساعد برای دو برابر شدن کمک‌های بلاعوض به آسیب‌دیدگان زلزله اهر، ورزقان و هریس را دارد.

خبرگزاری فارس: دستور ویژه رئیس‌جمهور/کمک‌‌ بلاعوض به زلزله‌زدگان 2برابر می‌شود

به گزارش ایتنا و به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی محمدنجار ظهر امروز در جلسه ستاد بحران آذربایجان‌شرقی در منطقه زلزله‌زده هریس اظهار کرد: رئیس‌جمهور برای دو برابر شدن کمک‌های بلاعوض به آسیب‌دیدگان نیز نظر مساعد داشته و خواستار پیگیری این موضوع برای عملی شدن این درخواست شده‌اند.

وی افزود: رئیس‌جمهور دستورات ویژه و اختیارت لازم را برای تسریع در کمک به زلزله‌زدگان و بازسازی مناطق زلزله‌زده داده‌اند.

نجار همچنین از پیگیری لحظه به لحظه رئیس‌جمهور از وضعیت منطقه خبر داد و گفت: ایشان تاکید بر ... .

ادامه مطلب ...

چرا نام حضرت على علیه السلام در قرآن نیامده است؟

چرا نام حضرت على علیه السلام در قرآن نیامده است؟

اگر امامت یکى از اصول دین است، پس اهمیت آن از توحید و نبوت و عدل و معاد کمتر نیست، پس چرا آشکارا وجوب آن در قرآن مطرح نشده است؟

به گزارش ایتنا و به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، یکی از اصلی ترین شبهاتی که دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مذهب تشیع وارد می کنند، عدم ذکر شدن نام مبارک أمیرالمؤمنین، حضرت علی علیه السلام در قرآن کریم است.

اکنون با توجه به این که در شب شهادت مولای متقیان، علی علیه السلام هستیم، با هدف بررسی علت بیان نشدن نام مبارک ایشان در قرآن کریم، خبرنگار ما در قم پرسشی از حضرت آیت الله سید «صادق روحانی» در این باره کرد. متن کامل این پرسش و پاسخ به شرح ذیل است:

پرسش: اگر امامت یکى از اصول دین است، پس اهمیت آن از توحید و نبوت و عدل و معاد کمتر نیست، پس چرا ... .

ادامه مطلب ...

لیدر سبز و غلام بهائیان کیست؟ + سند و تصاویر

لیدر سبز و غلام بهائیان کیست؟ + سند و تصاویر

چندی پیش باشگاه خبرنگاران خبری را با عنوان "لیدر سبز و غلام بهائیان" منتشر کرد که پشت پرده یکی از اعضای اپوزیسیون خارج نشین وابسته به دستگاه‌های جاسوسی غربی و عربی را فاش می‌کرد.باشگاه خبرنگاران در این خبر قصد دارد اخبار و پشت پرده‌های جدیدی را از این مهره سوخته اپوزیسیون به اطلاع شما برساند.
به گزارش  ایتنا و به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا نوری زاده که حالا مدال افتخار عنوان "لیدر سبز و غلام بهائیان" را بر گردن خود می‌بیند در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به اصطلاح شاعر و سردبیر برنامه‌های رادیو و تلویزیون بود.

سفر به نجف نقطه آغاز ارتباط گیری با سرویس‌های اطلاعاتی عرب

اوخر سال 1340 بود که نوری زاده به همراه خانواده‌اش به نجف اشرف نقل مکان کرد تا همین سفر نقطه آغازی باشد برای ارتباط‌های گسترده او با سرویس‌های اطلاعاتی غربی و عربی. پس از 5 سال اقامت در نجف اشرف نوری زاده به ایران بر می‌گردد و عضو کانون معلوم الحال نویسندگان می‌شود.

در آن سال‌ها، نوری زاده هر کجا که می‌‌رفت خود را از شاه مهره‌های کشف شده در این کانون معرفی می‌کرد و ادعای شاعری، نویسندگی و روشنفکری! داشت.او که در جریان سفر به عراق زبان عربی را فرا گرفته بود به عنوان مترجمی خرده پا در هفته نامه‌های کم تیراژ دهه 40 قطعات و اشعار کوتاهی را از عربی به فارسی ترجمه می‌کرد و با حقه‌بازی‌های فراوان ... .

ادامه مطلب ...

ضیافت ناهار «احمدی نژاد» و «باراک اوباما»!

ضیافت ناهار «احمدی نژاد» و «باراک اوباما»!

این ضیافت ناهار قرار است برای دکتر احمدی نژاد و محمد مرسی و باراک اوباما تشکیل شود.

به گزارش ایتنا و به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  و به نقل از جام نیوز ، وب سایت "پارس دیلی نیوز" چهارشنبه در خبری مدعی شد "بانکی مون" قصد دارد ضیافت ناهار برای دکتر احمدی نژاد و محمد مرسی و باراک اوباما تشکیل بدهد.

در این خبر آمده: « محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر و محمود احمدی نژاد ... .

 

ادامه مطلب ...

آرزوی تیرباران شدن سبزها برای زائران حضرت زینب(س) + سند

آرزوی تیرباران شدن سبزها برای زائران حضرت زینب(س) + سند

عده‌ای از فتنه گران سبز با همذات پنداری با تروریستهای مورد حمایت اسرائیل و عربستان و قطر آرزوی کشته شدن هموطنانشان را دارند.

به گزارش ایتنا و به نقل از خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ زائران حضرت زینب(س) و حضرت رقیه که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) از طریق خطوط هوایی عازم سوریه شده بودند هنگام بازگشت به ایران در مسیر فرودگاه با خیانت راننده اتوبوس که عامل تروریست ها بوده است ربوده و به جای فرودگاه به محل کمین تروریست‌های مورد حمایت غرب منتقل می‌شوند.

هنگامی که برادر یکی از گروگانهای مظلوم در یکی از شبکه‌های اجتماعی جهت آزادی و بازگشت برادر و سایر گروگان‌ها درخواست دعا کرده بود انتظار نداشت ... .

ادامه مطلب ...

شهرزاد میرقلی خان پس از آزادی

 شهرزاد میرقلی خان پس از آزادی

شهرزاد میرقلی خانی، بانوی ایرانی که مدت هاست در اسارت زندان های امریکا به سر می برد، بالاخره آزاد شد.
به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، شهرزاد میرقلی‎خان زنی ایرانی است که به اتهام آنچه مشارکت در خرید دوربین های دید در شب خوانده شد، در اتریش دستگیر شد و بعد از محاکمه و سپری شدن دوران محکومیت با ترفندی توسط سرویس های امنیتی آمریکا به این کشور کشانده شد و در آنجا به همان جرمی که محکومیت آن را سپری کرده بود مجدداً محاکمه و به 5 سال حبس محکوم شد.وی پس از آزادی، وارد مسقط پایتخت عمان شد.

حیا در فرهنگ دینی

حیا در فرهنگ دینی
  بی حیایی معظلی نو ظهور در جامعه ایران است که به بیان این معظل با عنوان حیا در فرهنگ دینی می پردازیم . با بیان از نشریه فرهنگ کوثر و به قلم زهرا نساجی زواره به نقل از راسخون

در قرآن کریم در مواردی به مفهوم « حیا» تصریح شده از جمله در سوره بقره می فرماید:« خداوند شرم نمی کند از آنکه به پشه( کوچک) و چیزی بزرگتر از آن( عنکبوت)، مثال بزند». در اینجا منظور بیان حقیقت در مقابل دشمنان و معاندان و شرم نداشتن از تمثیلی ابتدایی برای بیان مفاهیمی عالی است. در آیه دیگری از سوره قصص به بُعد کاربردی حیا توجه شده و راهکاری عملی برای انسان های خدا ترس ارائه می گردد و آن مربوط به رعایت حیا از جانب دختران شعیب در دیدار با حضرت موسی است:
« فجاءته إحداهما تمشی علی استحیاءٍ قالت إنّ ابی یدعوک»؛« یکی از آن دو که با کمال حیا راه می رفت، باز آمد و خطاب به موسی گفت: پدرم تو را خوانده است».
در این آیه برای نشان دادن حالت حیا نزد دختر شعیب، کلمه استحیاء به صورت نکره آمده که منظور، تجلی عفت و نجابت و دوری از هرگونه دلبری در راه رفتن و عینی شدن حیاست، که وجه شرم دختران از نامحرم و پرهیز از کوچک ترین خطای اخلاقی مدنظر می باشد.
علاوه بر قرآن، در منابع غنی روایی به تعریف و کاربرد ویژگی حیا برای مسلمانان پرداخته شده و سنت پیشوایان دین در این زمینه بهترین الگو می باشد. رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) که خود باحیاترین مردم روزگار می باشد، فرمود:« ایمان، پیکری است برهنه که لباسش حیاست»(1). مطمئناً اگر حیا از بین افراد جامعه رخت بربندد، ایمانشان دستخوش دگرگونی و بی ثباتی می شود و آثار زیانبارش روابط سالم انسانی و خانوادگی را متزلزل می سازد.
« حیا» منشأ هر چیزی است و به فرموده امام صادق (علیه السلام):«اگر حیا نباشد، هیچ مهمانی احترام نمی شود ... .

ادامه مطلب ...

Leader emphasizes on justice oriented outlook to Iran’s economy

Leader emphasizes on justice oriented outlook to Iran’s economy (2012/08/06 - 22:09)

The Leader of Islamic Revolution, Ayatollah Seyed Ali Khamenei, has emphasized on the justice oriented outlook to Iran’s economy.
In a meeting with a thousand student elites and activists on Monday afternoon, the Leader of Islamic Revolution pointed out that the economic perspective in Iran should be based on justice and this issue is not in contrast with the 44th Tenet of the Constitution. ... .
ادامه مطلب ...

قائد الثورة: طلبة الجامعات هم ضباط مواجهة الحرب الناعمة المعادیة

قائد الثورة: طلبة الجامعات هم ضباط مواجهة الحرب الناعمة المعادیة (۲۰۱۲/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۱)

أکد قائد الثورة الاسلامیة آیة الله السید علی الخامنئی ضرورة المعرفة الدقیقة لهدف الاعداء من وراء الحرب الناعمة، واصفا الطلبة الجامعیین بانهم ضباط مواجهة الحرب الناعمة المعادیة.

وقال سماحته أمس الاثنین خلال استقباله حشدا من الطلبة الجامعیین وممثلی التنظیمات الطلابیة الجامعیة، مخطابا الطلبة: اننی اقول واثقا بانکم ضباط الحرب الناعمة ولهذا السبب اؤکد على مسألة الإنتباه بدقة الى الهدف الاساس للعدو من الحرب الناعمة ای ایجاد التغییر فی حسابات الشعب والمسؤولین.

وأضاف آیة الله الخامنئی ان قلوب واذهان وافکار وارادة الشعب مستهدفة من  ... .
ادامه مطلب ...

الإمام الخامنئی فی لقائه السنوی بالشعراء:

  الإمام الخامنئی فی لقائه السنوی بالشعراء: لا یمکن للمرء أن  یبقی بلا موقف إزاء المواجهة بین الحق و ال (۲۰۱۲/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۹)

تزامناً مع الذکری العطرة لولادة الإمام الحسن المجتبی (ع)، التقی سماحة قائد الثورة الإسلامیة عدداً من أساتذة اللغة و الآداب الفارسیة و الشعراء الشباب، و أشار إلی أن قافلة الشعر فی البلاد تسیر بسرعة و دقة و فی الاتجاه الصحیح ملفتاً: باستمرار هذه الحرکة سیقدّم بلد إیران العزیز مرة أخری هدیة قیّمة للحضارة و الثقافة العالمیتین، و خصوصاً فی المنطقة.
و أضاف آیة الله العظمی السید الخامنئی: الشعر فضلاًعن کونه وعاء للتعبیر عن الأحاسیس الشاعریة، فإنه یجب أن یوظف لخدمة القیم، و الشاعر بنهوضه بواجبه و مسؤولیته إنما یضع هذه النعمة الإلهیة الکبری فی خدمة الدین و الأخلاق و الثورة و المعرفة. ... .
ادامه مطلب ...

ضرورت قرار گرفتن شعر در خدمت دین، اخلاق و حرکت انقلابی ملت

رهبر معظم انقلاب در جمع شعرا تاکید کردند:

ضرورت قرار گرفتن شعر در خدمت دین، اخلاق و حرکت انقلابی ملت

همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تعدادی از استادان زبان و ادب فارسی و شاعران جوان با اشاره به اینکه کاروان شعر در کشور با سرعت، دقت و جهت گیری درست به پیش می رود خاطرنشان کردند: با استمرار این حرکت، کشورِ عزیزِ ایران بار دیگر هدیه ای ارزشمند به تمدن و فرهنگ جهانی و خصوصاً این منطقه، اهدا خواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: شعر علاوه بر اینکه ظرفی برای بیان احساس شاعرانه است باید در خدمت ارزشها باشد و  ... .
ادامه مطلب ...

خودروی وزیر راه چگونه واژگون شد؟+عکس

خودروی وزیر راه چگونه واژگون شد؟+عکس
وزیر راه‌وشهرسازی صبح پنج‌شنبه در مسیر بازدید از پروژه‌‌های مسکونی شهرستان‌های استان‌تهران از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.خبرنگار «دنیای‌اقتصاد» که در این بازدید حضور داشته جزییات این حادثه را نوشته است.

به گزارش ایتنا به نقل از  اصولگرا و به نقل ازمشرق" وزیر راه‌ وشهرسازی صبح پنج‌شنبه در دویست‌وسی‌امین سفر استانی مخصوص مسکن‌مهر، در مسیر بازدید از پروژه‌‌های مسکونی شهرستان‌های استان‌تهران از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. علی نیکزاد ساعت 5 صبح پنج‌شنبه به همراه هیاتی مرکب از معاون امور مسکن وزارتخانه، رییس سازمان مسکن استان تهران، مدیرعامل بانک مسکن و رییس بنیاد مسکن، تهران را به مقصد رودهن، دماوند و فیروزکوه ترک کرد.

برنامه سفر، شامل بازدید از حدود 10 هزار واحد مسکونی‌مهر در حال ساخت در شرق پایتخت و تصمیم‌گیری در محل برای رفع مشکلات مالی و زیرساختی این واحدها بود.هیات بعد از دو ساعت‌ونیم پیمایش مسیر حوالی ساعت 8 صبح به محل ساخت 3هزار مسکن‌مهر در فیروزکوه رسید که  ... .

ادامه مطلب ...

ارسال طرح تحقیق وتفحص ازاستانداری مازندران به هیئت رئیسه مجلس

ازسوی مقیمی ؛ نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس
طرح تحقیق وتفحص ازاستانداری مازندران به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارسال شد
توزیع ناعادلانه اعتبارات در مناطق مختلف استان ، عدم برخورد استاندار با مدیران کم کار و ناکارامد ، ارائه آمارهای نادرست برخی دستگاههای اجرائی استان و عدم اهتمام لازم مدیریت ارشد استان به اشتغال و کارآفرینی در مازندران برخی از محورهای تحقیق و تفحص از استانداری مازندران می باشد
به گزارش ایتنا به نقل از  اصولگرا و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی احمدعلی مقیمی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران " در دستور کار قرار گرفته است .

توزیع ناعادلانه اعتبارات در مناطق مختلف استان ، عدم برخورد استاندار با مدیران کم کار و ناکارامد ، ارائه آمارهای نادرست برخی دستگاههای اجرائی استان و عدم اهتمام لازم مدیریت ارشد استان به اشتغال و کارآفرینی در مازندران برخی از محورهای تحقیق و تفحص از استانداری مازندران می باشد. ... .

ادامه مطلب ...

ست توصیات لسماحة الإمام الخامنئی للنسوة النخبةالمتدینات من العال

ست توصیات لسماحة الإمام الخامنئی للنسوة النخبةالمتدینات من العالم الإسلامی
14/07/2012

مستقاة من کلمته فی المشارکات فی الملتقی العالمی للمرأة و الصحوة الإسلامیة بتاریخ 11/07/2012 م.

أعدن للمرأة المسلمة هویتها
1 – إذا حاولتنّ أنتن السیدات المتدینات النخبة ... .

ادامه مطلب ...

Ayatollah Khamenei

Ayatollah Khamenei
27/12/2007

BIOGRAPHY OF THE LIFE OF HIS EMINENCE AYATOLLAH KHAMENEI,
LEADER OF THE ISLAMIC REPUBLIC OF IRAN


On the 16th of July 1939, the future Leader of Islamic Iran was born in the holy city of Mashhad, in the province of Khorasan. Sayyed Ali was the second son of Sayyed Javad Khamenei, a humble and poor Islamic scholar who taught all members of his family how to lead a simple, humble way of life.  ... .
ادامه مطلب ...

السیرة الموجزة لآیة الله العظمى الخامنئی(دام ظله)

السیرة الموجزة لآیة الله العظمى الخامنئی(دام ظله)
10/12/2007

»هل لکم أن تجدوا شخصاً واحداً کالسید الخامنئی ملتزماً بالإسلام، وخدوماً یرید من أعماق قلبه تقدیم الخدمة لهذا الشعب...؟ لن تجدوا مثله. إننی أعرفه منذ أعوام طویلة«. الإمام الخمینی (قدس سره)

من الولادة إلى المدرسةولد سماحة قائد الثورة الإسلامیة آیة الله السید علی الخامنئی نجل المرحوم حجة الإسلام والمسلمین الحاج السید جواد الحسینی الخامنئی، یوم 24/4/1318ش الموافق لـ 28 صفر 1358هـ (15/7/1939م) فی مدینة مشهد المقدسة. وکان ثانی أولاد العائلة. کانت حیاة والده السید جواد الخامنئی متواضعة جداً کمعظم رجال الدین وأساتذة العلوم الدینیة. وقد تعلّم منه أبناؤه وزوجته المعنى الحقیقی للقناعة والحیاة البسیطة وألفوها واعتادوا علیها. فی معرض حدیثه عن الذکریات الأولى من حیاته، قال سماحة القائد عن أحوال عائلته: »کان والدی رجل دین معروف، لکنه شدید الورع والعزلة... حیاتنا کانت صعبة. أتذکر لیالی لم نکن نجد فیها ما نتعشى به فی منـزلنا! والدتی کانت تعد لنا العشاء بصعوبة... ولم یکن عشاؤنا ذاک سوى الخبز والزبیب«.
»بیت والدی الذی ولدت فیه وعشت حتى  ... .

ادامه مطلب ...

Supreme Leader Meets with Judiciary Officials

Supreme Leader Meets with Judiciary Officials
27/06/2012

In a meeting with judiciary officials, Ayatollah Khamenei the Supreme Leader of the Islamic Revolution stressed the need for cooperation among the three branches of government and added: "Today the bullying powers of the world have reached the conclusion that they should do everything in their power in order to deal a blow to the Islamic Republic, in order to harm the Islamic Republic." ... .

ادامه مطلب ...

Supreme Leader Meets Participants of International Conference

Supreme Leader Meets Participants of International Conference on Women and Islamic Awakening
11/07/2012

In a meeting with more than a thousand outstanding Muslim women from 85 countries who had participated in the International Conference on Women and Islamic Awakening, Ayatollah Khamenei the Supreme Leader of the Islamic Revolution said that the conference is a good opportunity for women throughout the world of Islam to become acquainted with each other. He urged the participants to use the conference as a tool to launch an effective and permanent movement to revive the [Islamic] identity of Muslim women.

Ayatollah Khamenei said that the west has been making comprehensive." ... .

ادامه مطلب ...

الإمام الخامنئی: ثورة الشعب الإیرانی أدت إلی تحفز و صحوة متنامیة

الإمام الخامنئی: ثورة الشعب الإیرانی أدت إلی تحفز و صحوة متنامیة فی العالم الإسلامی
24/07/2012

استقبل سماحة آیة الله العظمی السید علی الخامنئی قائد الثورة الإسلامیة عصر یوم الثلاثاء 24/07/2012 م مدراء الدولة و مسؤولی النظام الإسلامی، و اعتبر فی کلمته لهم النزعة المبدئیة إلی جانب النظرة الواقعیة رمز المسیرة التقدمیة للشعب و النظام الإسلامی طوال الأعوام الـ 32 الأخیرة، و أکد علی القدرات و الإمکانیات الحاسمة للشعب و النظام الإسلامی، شارحاً الضرورات و الأمور اللازمة و اللازم اجتنابها لمواجهة التحدیات المعقدة التی یفرضها العدو. ... .

ادامه مطلب ...