وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

طبیعت برفی در روستای سواسره

طبیعت زیبای برفی در روستای سواسره

   سواسره روستایی از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری می باشد.عکاس:احمد برزگر سواسری

برای مشاهده سایر تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

ادامه مطلب ...

پیام تسلیت پایگاه کیاپی

  ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت غریبان زهرا ، حسن ابن علی و علی ابن موسی الرضا را تسلیت عرض می نماییم .                    

ماجرای بی احترامی به زوار و کرامات آقا امام رضا (ع)

ماجرای بی احترامی به زوار و کرامات آقا امام رضا (ع)
   صدیق معظم فخرالواعظین نقل فرمود:
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از اسک دین  صدیق معظم فخرالواعظین نقل فرمود: حاج شیخ عباسعلى معروف به محقق که مرحوم میرزا مرتضى شهابى که در زمان سابق دربان باشى کشیک سوم آستان قدس رضوى بود ده مجلس روضه خوانى فراهم نمود. و والد مرا با حاج شیخ مهدى واعظ و مرا هم بواسطه پدرم براى منبر رفتن دعوت کرد و سفارش کرد که همه شما هر شب بایستى متوسل شوید به امام نهم حضرت جوادالائمه (ع ) و باید ذکر مصیبت آن حضرت بشود و من چون تازه کار بودم و معلوماتم در منبر کم بود بر من دشوار بود و هرچند گفتند که جهت توسل بامام جواد (ع ) هر شب چیست مى گفت اکنون باشد و ... .
ادامه مطلب ...

ماجرای طلبه بحرینی و عنایات آقا امام رضا (ع)

ماجرای طلبه بحرینی و عنایات آقا امام رضا (ع)
  سید جلیل سید محمد موسوى خادم روضه منوره رضویه که بیشتر اوقات بزیارت عتبات ائمه (علیهم السلام ) در عراق مشرف مى شد فرمود :
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از اسک دین سید جلیل سید محمد موسوى خادم روضه منوره رضویه که بیشتر اوقات بزیارت عتبات ائمه (علیهم السلام ) در عراق مشرف مى شد فرمود:
سیدى صالح در کاظمین بمن فرمود خوشا بحال تو که از خدمتگذاران و خدام عتبه مقدسه سلطان خراسان هستى ، زیرا که کار دنیا و آخرت من ببرکت وجود مبارک آنحضرت اصلاح گردید و من از آن بزرگوار حکایتى دارم و آن این است :
من در بحرین در مدرسه مشغول تحصیل علم بودم و در نهایت فقر وسختى مى گذرانیدم تا اینکه روزى به جهت شغلى از مدرسه بیرون آمدم ناگهان چشمم به دخترى آفتاب طلعت افتاد و او تازه از حمامى که برابر مدرسه بود بیرون آمد. من تا او را دیدم عشق او در دل من جاى گرفت و محو جمال او شدم . غافل از اینکه او دختر شیخ ناصر لؤ لؤ ى است که متمول تر از او در بحرین نیست . باجمله صورت آن پرى رخسار از نظرم نمى رفت و از مطالعه و مباحثه و عبادت بازماندم .
تا اینکه خبردار شدم که جماعتى ... .
ادامه مطلب ...

شفای محمد ترک از کرامات آقا امام رضا(ع)

شفای محمد ترک از کرامات آقا امام رضا(ع)
  سید نبیل عالم جلیل آقاى حاج سید على خراسانى معروف بعلم الهدى فرمود مشهدى محمد ترک ...
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل  اسک دین :از سید نبیل عالم جلیل آقاى حاج سید على خراسانى معروف بعلم الهدى فرمود مشهدى محمد ترک سالهاى چند بود بمن اظهار ارادت مى کرد و بنماز جماعت حاضر مى شد.
لکن چون مردم درباره او گمان خوشى نداشتند من چندان به او اظهار محبت نمى کردم تا اینکه چه پیش آمدى براى او شد که چشمهاى او کور شد و بفقر و پریشانى گرفتار گردید.
من بسیارى از روزها مى دیدم بچه اى دست او را گرفته و بعنوان گدائى او را مى برد و او به زبان ترکى شعر مى خواند و مردم چیزى باو مى دهند. بسیارى از اوقات او را در حرم مطهر حضرت رضا (ع ) مى دیدم که دست بشبکه ضریح مطهر گرفته و طواف مى کند و بصداى بلند چیزى مى خواند و کراراً ...
ادامه مطلب ...

چادر نشانه ملی و مورد غضب استعمار

چادر نشانه ملی و مورد غضب استعمار
حجاب زنان به چادر منحصر نمی شود . اما چادر بهترین نوع حجاب و نشانه ملی ماست و هیچ منافاتی با فعالیت های زنان مسلمان در مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ندارد .
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران و به نقل از وبلاگ قلمدون: حجاب زنان به چادر منحصر نمی شود . اما چادر بهترین نوع حجاب و نشانه ملی ماست و هیچ منافاتی با فعالیت های زنان مسلمان در مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ندارد . به همین علت است که چادر همواره مورد غضب دشمن استعماگر بوده است .

استعمارگران در یک دو قرن اخیر به کمک عوامل خود به مبارزه مستقیم با چادر پرداختند. رضا شاه به دستور اربابان خود کشف حجاب را اعلام کرد و برای اعمال این دستور خشونت های بیشماری مرتکب شده، مأموران حکومتی رضا خان با زور سرنیزه چادر را از سر زنان می کشیدند و حتی حاضر بودند علی رغم کشف حجاب ، زنان کلاه و روسری بر سر کنند، اما چادر را بردارند . این دستور استعمار بود .
زیرا می دانست این کارها اولین گام تهی کردن زن مسلمان ایرانی از شخصیت اسلامی و ملی اوست و در صورت موفقیت این طرح بقیه اهداف آنان راحت تر به نتیجه می رسد .
اما تاریخ به یاد دارد که زنان ایران در سخت ترین شرایط حاظر نشدند دست از چادر بردارند .

چه کسی گفت رایتل را به ایران بیاورند؟

چه کسی گفت رایتل را به ایران بیاورند؟
  رئیس فرهنگستان علوم اسلامی گفت: چه کسی گفته رایتل را به ایران بیاورند؟ کدام نیاز باعث وارد شدن رایتل شده است؟ چرا به مردم دروغ می گویید؟ چرا جور چین اهداف دشمن برای انتقال تمدن غربی را کامل می کنید. رایتل چه خدمتی برای مردم ما دارد.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران:حجت‌الاسلام سیدمحمد مهدی میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی در ششمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا اظهارداشت: امام حسین (ع) در جهت اصلاح در امت اسلام و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

میرباقری با اشاره به مراحل معروف و منکر تصریح‌کرد: گاهی انسان عمل به معروف یا منکر، گاهی اقامه و گاهی آن را اشاعه می‌دهد.

وی افزود: اشاعه به منکر یعنی برنامه ریزی برای ترویج منکر است؛ اقامه نیز به این معنا است که معروف تبدیل به منکر و منکر تبدیل به معروف شود، بدترین حالت منکر اقامه منکر است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی در ادامه تصریح کرد: عمل، اشاعه و یا اقامه منکر و یا معروف در برخی مواقع محدود است و در برخی مواقع گسترده‌تر بوده و تبدیل به جریان می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان با اشاعه منکر به دنبال تغییر فرهنگ جامعه جهانی هستند و کاری که تمدن مادی غرب انجام می‌دهد اقامه ... .
ادامه مطلب ...

"پانارلا"عجیب ترین خودروی آینده + عکس

"پانارلا"عجیب ترین خودروی آینده + عکس
  مهم تر از هر چیزی طراحی این خودرو است که از حشرات الهام گرفته شده است و دارای چرخ های بسیار بزرگ در قسمت عقب خودرو است.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: با توجه به حجم گسترده ای که شرکت های خودروسازی روی طرح های آینده سرمایه گذاری می کنند به نظر می رسد در سال های بعد شاهد تغییرات گسترده در این زمینه باشیم.

"داوید پانارلا" یکی از طراحان خودرو که تا به حال طرح های بسیار زیادی برای خودروسازان مختلف مانند آئودی کشیده است چندی پیش ... .
ادامه مطلب ...

انتشار آزادانه تصاویر مستهجن در یک سایت سیاسی! + عکس

انتشار آزادانه تصاویر مستهجن در یک سایت سیاسی! + عکس
  پیش از این نیز این سایت که از عدم فیلترینگ خود نهایت استفاده را برده است با مطلبی موهن به القای فساد و زمین خواری برادر یکی از روسای قوا پرداخته بود .
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: یک سایت منتسب به جنبش دانشجویی اخبار و عکس های مستهجنی منتشر می کند که در فقط در سایت های پورنو و غیراخلاقی دیده می شود. این در حالی است که این سایت از فیلترینگ مصون مانده و آزادانه به فعالیت خود ادامه می دهد.

سایت ظاهرا خبری «ب-خ» اقدام به انتشار تصاویری کرده است که انعکاس بی حیایی و بی عفتی است و به نظر می رسد انتشار این تصاویر در وب سایت مورد نظر که کاملا سیاسی است به جهت جذب مخاطبان بیشتر برای دیده شدن باشد.

پیش از این نیز این سایت که از عدم فیلترینگ خود نهایت استفاده را برده است با مطلبی موهن به القای فساد و زمین خواری برادر یکی از روسای قوا پرداخته بود .

به نظر می رسد سایت مذکور با انتشار تصاویر مستهجن در کنار مطالب سیاسی موهن و سراسر تخریبی علیه نظام، مقاصد شومی را در سر دارد چرا که در صورت برخورد قضایی با این رسانه به دلیل نشر تصاویر غیراخلاقی ، بیم آن می رود که گردانندگان آن ماجرا را به محتوای سیاسی این سایت منتسب نمایند .

این سایت حامی اغتشاش که ظاهرا از چشم مسئولین نظارتی دور مانده است، از آبان ماه سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و گرداننگان آن خود را رسما ... .
ادامه مطلب ...

احکام ۱۲ پرونده فساد مالی اعلام شد

احکام ۱۲ پرونده فساد مالی اعلام شد
  قاضی پرونده فساد بزرگ مالی گفت: از مجموع ۱۷ پرونده ارسالی به دادگاه، تاکنون برای متهمان ۱۲ پرونده حکم صادر شده است و درباره پنج پرونده دیگر در آینده نزدیک تصمیم گیری خواهد شد.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران:قاضی‌ˈ ناصر سراجˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده اول دارای ۳۹ متهم بود که احکام آنها صادر و به دلیل اعتراض متهمان به احکام صادره، به دیوان عالی کشور ارسال شد.
قاضی پرونده فساد بزرگ مالی ادامه داد: علاوه بر پرونده نخست، در مرحله دوم رسیدگی ها برای متهمان ۱۱ پرونده نیز حکم صادر شده است و پنج پرونده در نوبت رسیدگی قرار دارد که سعی می شود احکام متهمان این پرونده ها نیز هر چه سریعتر صادر شود. سراج گفت: در مجموع، از ۱۷ کیفرخواستی که به دادگاه آمده ۱۲ پرونده تصمیم گیری شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر پرونده های یاد شده،پرونده های دیگری نیز در این خصوص در دادسرا قرار دارد که هنوز به دادگاه ارسال نشده اند. قاضی پرونده فساد بزرگ مالی همچنین درباره زمان اعلام نتیجه پرونده های ارجاع شده به دیوان عالی کشور گفت: از آنجایی که تصمیم گیری در مرحله تجدید نظر چهار ماهه است احتمالا باید به این زودی ها نتیجه تجدید نظر این پرونده ها اعلام شود.

مردی که نیامده جنجال به راه انداخت + عکس

مردی که نیامده جنجال به راه انداخت + عکس
  گزینه پیشنهادی اوباما برای تصدی پست ریاست پنتاگون یک کهنه سرباز آمریکایی است که به دلیل حمایت از تل آویو و مخالفت با تحریم ایران و تاکید بر مذاکره مستقیم آمریکا با ایران و حماس مورد انتقاد قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران:

«چاک هگل» سناتور جمهوریخواه سابق آمریکایی توسط «باراک اوباما» رئیس جمهوری این کشور به عنوان رئیس جدید پنتاگون معرفی شده است و این در حالیست که گزارش ها نشان می دهد که تعیین هگل به عنوان رئیس جدید وزارت دفاع آمریکا، مخالفت هایی را به دلیل مواضع قبلی این چهره جمهوریخواه درباره موضوعاتی مانند حقوق زوج های همجنس گرا، رژیم صهیونیستی و برنامه هسته ای ایران به همراه داشته است.

چکیده ای از بیوگرافی این چهره جمهوریخواه در ادامه ارائه می گردد:

هگل متولد 4 اکتبر سال 1946 میلادی و یک سیاستمدار آمریکایی از ایالت نبراسکا است که از سال 1997 تا 2009 میلادی به عنوان سناتور فعالیت داشته و ... .

ادامه مطلب ...

عکس : حیوان خجالتی!

عکس : حیوان خجالتی!

عکس/ دستشویی مختلط در تهران!

عکس/ دستشویی مختلط در تهران!


تصاویری از زائران ایرانی ربوده شده در سوریه


تصاویری از زائران ایرانی ربوده شده در سوریه

اولین تصاویر از زائران ایرانی ربوده شده در سوریه منتشر شد.


زائران ربوده شده ایرانی در سوریه

 برای مشاهده سایر تصاویر به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

جان گرفتن نوزاد در غسالخانه بوشهر

جان گرفتن نوزاد در غسالخانه بوشهر

  والدین این نوزاد هنگامی که خبر زنده‌بودن وی را شنیدند، باور نمی‌کردند این نوزاد که هنگام تولد فوت شده بود و پزشک بیمارستان نیز فوت این نوزاد را تائید کرده بود، زنده شود.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: نوزاد یک‌روزه‌ای که توسط پدرش برای دفن به آرامستان بوشهر برده شده بود، زنده شد اما گویا کسی از زنده شدن این نوزاد خوشحال نشد.

مردی که برای دفن نوزاد یک‌روزه خود به آرامستان بوشهر مراجعه کرده بود، هنگامی که با خبر زنده بودن این نوزاد مواجه شد، نوزاد را از کارکنان آرامستان تحویل گرفت و پس از چند روز ادعا کرد که این کودک فوت شده بود و خود آن را در گوشه‌ای دیگر دفن کرده است.

والدین این نوزاد هنگامی که خبر زنده‌بودن وی را شنیدند، باور نمی‌کردند این نوزاد که هنگام تولد فوت شده بود و پزشک بیمارستان نیز فوت این نوزاد را تائید کرده بود، زنده شود.

در حالی که بر اساس نظر پزشک بیمارستان، این کودک همه علائم حیاتی خود را از دست داده بود، در غسالخانه آرامستان بوشهر جان گرفته و گریه کرد.

البته گواهی ای که این پدر هنگام دفن فرزند خود به غسالخانه ارائه داده بود از سوی پزشک بیمارستان صادر شده بود ولی ... .
ادامه مطلب ...

داستان شیعه شدن مدافع تیم ملی سوئیس

داستان شیعه شدن مدافع تیم ملی سوئیس
  فلیپ سندروس، اگر فوتبالیست نمی شد حتما روحانی کلیسا می شد اما حالا در روزهای اوج شهرت و عضویت در تیم ملی سوییس و توپ زدن در فولهام انگلیس، تحصیلاتش را در رشته ادیان به پایان رسانده و با دختری از ایران آشنا شده که دریچه ای جدید را به رویش گشوده است.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران و به نقل از وبلاگ صاعقه:
 همسر فعلی فیلیپ سندروس، دختری تهرانی و از سادات است که فیلیپ، اسلام شیعی او را دینی دوست داشتنی یافته و به شیعه گرویده است. امام مرکز اسلامی منچستر، فردی است که به فیلیپ در درک اسلام و تشیع کمک کرده است. او نقش همسر فیلیپ را در شیعه شدنش مهم می داند و معتقد است، غیرمسلمانان در ابتدا می خواهند اسلام بیاورند و خیلی تفاوت شیعه و سنی را نمی دانند و مذهب آنها به آشنا شدن و مواجهه آنها با اولین مسلمان بستگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بدیعی، امام مرکز اسلامی منچستر که فیلیپ سندروس بازیکن سابق آرسنال را انسانی بسیار متواضع معرفی می کند، در گفت وگو با شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) بیان می کند: فیلیپ پس از آشنایی با اسلام به تشیع روی آورد و قرار است سفری به ایران داشته باشد. او برنامه های اسلامی اش را به طور مرتب دارد و کتاب های لازم و مورد نیاز برایش ارسال شده است.

به گفته بدیعی، خانواده فیلیپ خانواده ای مسیحی و معتقد هستند که در این میان فیلیپ به اسلام گرایش پیدا کرده است.

امام مرکز اسلامی منچستر، اولین مواجهه غیرمسلمانان با مسلمانان را در آشنایی آنها با اسلام و انتخاب گرایش و مذاهب آنها مهم می داند و معتقد است که بیشتر تازه مسلمانها ... .
ادامه مطلب ...

پیام تسلیت پایگاه کیاپی

پیام تسلیت پایگاه کیاپی

 
                                                                                                                            چهلمین روز در گذشت سالار شهیدان و یاران با وفایشان را به همه ی مسلمانان و به خصوص به ایرانیان ولایتمدار تسلیت عرض می نمایم .                      مدیر مسئول پایگاه کیاپی                                                                   

تلاش کشورهای غربی برای ایجاد اغتشاش در انتخابات آتی ایران

روزنامه گاردین مدعی شد :

تلاش کشور های غربی برای ایجاد اغتشاش در انتخابات آتی ایران
روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی اذعان داشت کشورهای غربی تلاش می‌کنند پس از انتخابات ریاست جمهوری آتی در ایران ایجاد اغتشاش کنند
.
به گزارش پایگاه کیاپی به نقل از باشگاه خبرنگاران و به نقل از گاردین:کشورهای غربی تلاش می‌کنند پس از انتخابات ریاست جمهوری آتی در ایران ایجاد اغتشاش کنند.
این روزنامه در ادامه افزود: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها خواستار همکاری غرب برای حمله نظامی این رژیم به برنامه هسته‌ای ایران شده است اما تاکنون موفق به ایجاد اتحاد در میان کشورهای غربی نشده است. چنانچه نتانیاهو در انتخابات تل آویو برای بار دوم رای بیاورد باید توقع داشت این گونه جنگ طلبی‌های وی مجددا آغاز گردد.

در ادامه این گزارش آمده است: از سوی دیگر اینکه چه کسی جانشین محمود احمدی نژاد در سمت ریاست جمهوری ایران قرار گیرد نیز در ابهام است. با توجه به شکستی که تل آویو برای اجرای اهداف خود متحمل شده و غرب نیز با ناکامی‌های فراوانی در طرحهای خود علیه ایران مواجه بوده باید انتظار داشت که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 2013 شاهد اغتشاشات خیابانی همانند انتخابات سال 2009 در تهران باشیم.

گاردین در گزارش خود خاطرنشان میکند: اگر چه ایالات متحده همواره تلاش کرده است که رویارویی مستقیم نظامی با ایران نداشته باشد اما ... .

ادامه مطلب ...

مجازات ارسال پیامک موهن علیه احمدی نژاد

مجازات ازسال پیامک موهن علیه احمدی نژاد / حکم احمدی نژاد به مشایی شبیه زیارت نامه بود!
  اخبار ویژه روزنامه های سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران                                                      *کیهان:
فتنه انگیزی دولت ترکیه در عراق
دولت ترکیه در حال دامن زدن به اختلافات طایفه ای و فرقه ای در عراق است.
قرائن مختلف حاکی از آن است که ترکیه در کنار نقش آفرینی در بحران سوریه، به دنبال ایجاد تقابل میان کردها با دولت مرکزی عراق از یک سو و نزاع شیعه و سنی از طرف دیگر است. برخی قرائن از نزدیکی گروه موسوم به العراقیه- که سوابق همکاری با رژیم سعودی را دارد- به برخی مقامات ترکیه حکایت می کند.

ترکیه چند ماه پیش به طارق هاشمی معاون رئیس جمهور عراق که نقش وی در سلسله انفجارها و جنایت های تروریستی محرز شده بود، پناهندگی داد. روزنامه کریستین ساینس مانیتور در همین زمینه نوشت: در ماه سپتامبر (شهریور) در حالی که دولت عراق به یکی از پایین ترین سطوح روابط خود با ترکیه طی سال ها رسید، آنکارا از «مسعود بارزانی» رئیس جمهوری منطقه کردستان عراق به عنوان ... .
ادامه مطلب ...

ماجرای برکناری اولین وزیر زن

ماجرای برکناری اولین وزیر زن

  دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان اولین وزیر زن در دولتهای پس از انقلاب، که با پیشنهاد رئیس جمهور توانسته بود رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی بگیرد، با حکم محمود احمدی نژاد برکنار شد تا حوزه سلامت کشور بیش از پیش دچار التهاب و بحران ناشی از مشکلات بودجه ای و مدیریتی شود.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران، برکناری وزیر بهداشت درست زمانی به واقعیت پیوست که چند روز قبل محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در مراسمی که دکتر دستجردی نیز حضور داشت، عنوان کرده بود تا زمانی که من و آقای احمدی نژاد هستیم، خانم وزیر هم می ماند.
 
رحیمی در پاسخ به پرسشی در خصوص شایعه برکناری وزیر بهداشت چنین گفته بود که "دکتر مرضیه وحید دستجردی از جمله بهترین وزرای کابینه، اولین بانوی وزیر در جمهوری اسلامی ایران و مورد حمایت همه جانبه دولت قرار دارد. بنابراین تا زمانی که دکتر احمدی‌نژاد و من هستیم دکتر دستجردی هم به عنوان وزیر بهداشت در کابینه حضور خواهد داشت."
 
شاید تکذیب این شایعه در آن روز، اذهان را به سمتی می برد که این گونه اخبار در دولت نهم توسط محمدحسین الهام سخنگوی دولت تکذیب می شد اما به فاصله چند روز بعد، همان شایعه تبدیل به واقعیت می شد که نمونه ای از آن ماجرای برکناری پورمحمدی از وزارت کشور بود.
 
شنیده ها حاکی از این است که ماجرای برکناری وزیر بهداشت از درخواست برای تغییر دکتر ... .
ادامه مطلب ...

پدر 93 ساله زهرا رهنورد فوت کرد

پدر ۹۳ ساله زهرا رهنورد فوت کرد/خانم رهنورد هنگام فوت پدرش بر بالین او بود

یکی از اقوام زهرا رهنورد گفت: صبح امروز پدر 93 ساله زهرا رهنورد دار فانی را وداع گفت.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از باشگاه خبرنگاران : این عضو خانواده رهنورد که ارتباط نزدیکی با این خانواده داشته و دارد با اشاره به خبرهای ضد و نقیض در مورد خبر فوت اعضای خانواده زهرا رهنورد گفت: از برخی شایعات منتشر شده در خصوص فوت اعضای خانواده زهرا رهنورد به شدت متاثر هستیم. برخی رسانه‌ها بدون اطلاع دقیق از فرد فوت شده خبرهای دیگری مبنی بر فوت مادر زهرا رهنورد منتشر کرده بودند که این خبر کذب است و پدر 93 ساله زهرا رهنورد دار فانی را وداع گفته است.

وی در ادامه افزود: در هنگام فوت آقای صادق کاظمی، خانم رهنورد بر بالین پدرش بوده است.

این فرد نزدیک به خانواده رهنورد در خاتمه افزود: پدر زهرا رهنورد سالیان سال بود که از بیماری آلزایمر رنج می‌برد.

خانم مرضیه وحید دستجردی برکنار شدند

انتصاب محمد حسن طریقت منفرد به عنوان «سرپرست وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی»

  در حکمی از سوی دکتر احمدی نژاد صورت گرفت؛رییس جمهور در حکمی دکتر محمد حسن طریقت منفرد را به عنوان «سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: متن حکم دکتر محمود احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد حسن طریقت منفرد

سلام علیکم
نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جنابعالی را به سمت «سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب می نمایم.

ساماندهی طرح عظیم پزشک خانواده، امر دارو و درمان، رسیدگی به بهداشت و تغذیه مردم ، عدالت آموزشی و بهداشتی و درمانی و کاهش هزینه های مردم در این بخش در اولویت کاری این وزارت مهم است.

اطمینان دارم که جامعه خدوم بهداشتی و درمانی کشور با نیت خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران شما را در این ماموریت خطیر یاری خواهد کرد.

امیدوارم با استعانت از خداوند منان و استفاده از همه ظرفیت علمی و اجرایی موجود در وزارت وتمام دانشگاهها و مراکز آموزش علوم پزشکی کشور و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام این ماموریت خطیر موفق باشید.

محمود احمدی نژاد