وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

مجید حسین زادگان سرپرست جدید فرمانداری ساری شد


و اینگونه  استاندار محترم برای حامیان دولت و مخالفینش نوشابه باز می کند
مجید حسین زادگان سرپرست جدید فرمانداری ساری شد
 در ۱۰۶ روز مانده به انتخابات سرپرست جدید فرمانداری ساری معارفه می‌شود.

به نقل از وارش نیوز: در ۱۰۶ روز مانده به انتخابات سرپرست جدید فرمانداری ساری معارفه می‌شود . سخنگوی فرمانداری ساری ، از برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار ساری صبح امروز در محل فرمانداری ساری خبر داد.

حسین مرتضوی تصریح کرد: براساس اعلام وزارت کشور مجید حسین‌زادگان امروز صبح ساعت 10:30 در فرمانداری ساری معارفه می‌شود و قرار است این مراسم در جلسه شورای اداری ساری برگزار شود.

وی در پایان گفت: بعد از برگزاری جلسه شورای اداری ساری، جواد واحدی فرماندار سابق ساری نیز به‌ عنوان مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران معرفی می‌شود.




رییس ستاد انتخابات کشور: ما می‌خواهیم مردم ببینند که در شروع انتخابات رایی در صندوق نیست


باز هم اظهار نظری مظحک از آقایان :«تقلب در رای»!
رییس ستاد انتخابات کشور: ما میخواهیم مردم ببینند که در شروع انتخابات رایی در صندوق نیست
 متن مصاحبه رییس ستاد انتخابات کشور:

«ما می‌خواهیم مردم ببینند که در شروع انتخابات رایی در صندوق نیست.» رییس ستاد انتخابات کشور در جمع اصحاب رسانه از صندوق‌های شفافی که روز گذشته مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت دفاع می‌کند. وزارت کشور که به نظر می‌رسد در اجرای انتخابات الکترونیک در ٩ کلانشهر با شورای نگهبان به بن‌بست رسیده است و ٩ کلانشهر به ١٤ حوزه تقلیل پیدا کرد حالا تلاشش را به کار گرفته است دست‌کم برنامه‌های دیگرش را هر چند کوچک پیگیری و اجرایی کند. محمدحسین مقیمی در نشست خبری خود همچنین از اعلام آمادگی ٤٨٠٠ نفر برای شرکت در انتخابات خبر داد. مشخص نیست که این تعداد آیا برای هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا امروز اعلام آمادگی کرده‌اند یا این آمار تنها مربوط به مجلس شورای اسلامی است. اما می‌توان حدس زد وزارت کشور این آمار را با توجه به استعفاهایی که با هدف شرکت در انتخابات بوده ارایه کرده است. بنابراین می‌توان حدس زد این تعداد تا امروز برای انتخابات مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند. در این میان اما شاید مهم‌ترین بخش صحبت‌های مقیمی آنجایی باشد که  

ادامه مطلب ...

منصورعلی (محسن) زارعی کیاپی

« زندگی نامه »

تولد تا جوانی:
سال 1340 هجری شمسی در روستای شهید پرور کیاپی از توابع  شهرستان ساری در خانواده ای مذهبی و کشاورز متولد شد. پدرش از روحانیون متعهد و سرشناس منطقه به شمار می آمد و در دوران انقلاب با علماء و روحانیونی که در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی می کوشیدند و با رژیم ستم شاهی مبارزه می کردند ارتباط نزدیکی داشت.
از آنجا که ایشان، برای تربیت فرزندان خود، اهمیت زیادی قائل بود، ضمن این که منصورعلی را با خود به محافل مذهبی و مساجد می برد، در کنار آموزش قرآن و معارف اسلامی، او را برای سپری کردن تحصیلات دوران ابتدایی، به مدرسه ای در همان روستا ثبت نام نمود و پس از آن، با وجود شرایط سخت زندگی، فرزند خود را برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر، روانه  

ادامه مطلب ...