وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

امام حسین و مطالبی پیرامون واقعه ی کرببلا

امام حسین و مطالبی پیرامون واقعه ی کرببلا
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از  دایرة المعارف ویکی پدیا

حسین بن علی بن ابی‌طالب، امام سوم شیعیان است. سجاد، چهارمین امام شیعیان فرزند وی است. او فرزند علی بن ابی طالب و فاطمه و نواده محمد بن عبدالله، پیامبر اسلام است. حسین بن علی در تاریخ ۳ شعبان ۴ هجری قمری در مدینه زاده شد و در ۱۰ محرم ۶۱ در کربلا واقع در عراق کنونی در نبرد کربلا کشته شد.

وی در میان شیعیان، بیشتر با عنوان‌های احترام‌آمیزی هم‌چون «امام حسین»، «ثارالله»، «سیدالشهداء» و «اباعبدالله» مشهور است.                                                                                                         منابع برای تاریخ نگاری قیام امام حسین و سرنوشت وی 

به غیر از نسخه خطی از کتاب ابومخنف که در برلین نگهداری می‌شود و لارا وسیا وگلییری آن را تماما معتبر نمی‌داند، مهمترین منابع در این زمینه، طبری و بلاذری هستند. روایات طبری در این زمینه به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. روایاتی که در کتاب ابومخنف (مرگ ۱۵۷ هجری/ ۷۷۴ میلادی) و از شاهدان عینی واقعه نقل شده‌اند.
  2. روایات متعددی که هشام بن محمد کلبی نقل شده که ... .

ادامه مطلب ...

رونمایی از سامانه موشکی


امیر اسماعیلی در نشست خبری اعلام کرد
رونمایی از سامانه موشکی "یا زهرا (س) 3" و" قادر " / بهره برداری از سامانه توپخانه ای " صافات "
 به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از  هریس پویا:فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از رونمایی سامانه‌های موشکی یا زهرا(س) 3 ، قادر و سامانه توپخانه‌ای صافات خبر داد.

رونمایی از سامانه‌‌های موشکی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا به نقل از خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به منطقه رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4، امیر سرتیپ فرزاد سردار اسماعیلی در نشست خبری از رونمایی از سامانه موشکی "یا زهرا(س) 3" و سامانه موشکی "قادر" خبر داد و اظهار داشت: این سامانه‌های موشکی، کاملا بومی و تولید داخل است.
وی با اشاره به اینکه سامانه موشکی یا زهرا(س) 3، سامانه موشکی ارتفاع پایین است، افزود: ما این نیاز را به متخصصین فنی پدافند هوایی و صنعت دفاعی مطرح کردیم و با گذشت مدت زمان کوتاهی، این سامانه را تحویل گرفتیم.
امیر اسماعیلی ادامه داد: در رزمایش مشترک و سراسری مدافعان آسمان ولایت 4، روی این سامانه موشکی فقط تست تحقیقاتی صورت نمی‌گیرد بلکه ... .


ادامه مطلب ...

تکذیب یک شایعه انتخاباتی درباره آقای محسن رضایی


تکذیب یک شایعه انتخاباتی درباره آقای محسن رضایی
  به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از هریس پویا:در پی انتشار خبری کذب در برخی از رسانه ها مبنی بر تعیین رنگ انتخاباتی برای ستادهای دکتر محسن رضایی ، روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیبیه ای صادر کرد.

تکذیب یک شایعه انتخاباتی درباره رضایی

به گزارش کیاپی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی متن این تکذیبیه به شرح زیر است:

خبر تعیین رنگ برای ستادهای انتخاباتی دکتر محسن رضایی که در برخی از رسانه ها انعکاس یافته است بی اساس بوده و بشدت تکذیب می شود.

  این خبر در حالی از سوی رسانه ها منتشر گردید که ... .

ادامه مطلب ...

چرا لوگوی اپل سیب گاز زده است ؟

چرا لوگوی اپل سیب گاز زده است ؟
  به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از هریس پویا :راز لوگوی اپل چییست ؟ واقعیت امر اینه که از هر ۱۰۰ ایرانی که یکی از محصولات اپل رو دارن به طور قطع ۹۹ نفر نمی دونن که چرا لوگوی اپل یک سیب گاز زده است !
چرا لوگوی اپل سیب گاز زده است ؟
داستان های زیادی درباره علت گاز زده بودن سیب اپل در سراسر نت نوشته شده که من به چند تا از اونا اشاره میکنم و در آخر دلیل واقعی گاز زده بوده سیب اپل رو عرض میکنم.مطمئنم که بعد از اینکه این پست رو بخونید به تمام این داستان ها یک ساعت می خندین ! .. .

 

 


ادامه مطلب ...

روش هایی ساده برای جلوگیری از ویروسی شدن حافظه های فلش

روش هایی ساده برای جلوگیری از ویروسی شدن حافظه های فلش
  به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از هریس پویا :بسیاری از ویروس هایی که به حافظه های فلش منتقل می شوند ناشی از فایل های مخربی است که در انواع سیستم ها موجود است، برای رهایی از این فایل های مخرب لازم است نکاتی را رعایت کنید.
روش هایی ساده برای جلوگیری از ویروسی شدن حافظه های فلش

مهندس زهرا امیر آبادی، کارشناشIT در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: امروزه استفاده از فلش مموری ها و کول دیسک ها بسیار فراوان شده است و از طرف دیگر ویروس ها و کرم های زیادی در کمین فلش مموری ها نشسته اند.
وی تصریح کرد: اکثر ویروسها با اتصال فلش به USB، منتقل می شوند و یک AUTO RUN در ریشه درایو ایجاد می کنند و باعث گسترش خود می شوند. بسیاری از آنها نیز توسط آنتی ویروس به روز شناسایی و حذف می شوند و برخی دیگر که جدید هستند به انتشار خود ادامه می دهند.
وی در ادامه به معرفی دو روش... . 


ادامه مطلب ...

اخطاریه اداره کل مدیریت بحران استان

اخطاریه اداره کل مدیریت بحران استان
  از فردا (یکشنبه مورخ 91/8/20) بارندگی، وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق ابتدا از سمت غرب استان شروع و سپس تا بعدازظهر به مناطق مرکزی و شرقی استان نیز کشیده خواهد شد

به گزارش پایگاه کیاپی  به نقل از اصولگرا وبه نقل از روابط عمومی استانداری، اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل مدیریت بحران مازندران در خصوص وضعیت جوی استان طی روز های آینده صادر شده که به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

با توجه به اخطاریه شماره 2 هواشناسی و پیرو اخطاریه شماره 86/44/89690 مورخ 91/8/18 ، به آگاهی می رساند از فردا (یکشنبه مورخ 91/8/21) بارندگی، وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق ابتدا از سمت غرب استان شروع و سپس ... .

ادامه مطلب ...

رئیس جدیدبنیادحفظ آثارونشرارزشهای دفاع مقدس استان معرفی شد

 رئیس جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان معرفی شد
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در حکمی مدیرکل این بنیاد را در مازندران منصوب کرد.
به گزارش پایگاه کیاپی و به نقل از اصولگرا، در حکمی از سوی سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور، حاج محسن زارعی به سمت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران منصوب شد.

مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، طی مراسمی  در استانداری مازندران برگزار شد.

زارعی ؛ که درکارنامه خودحضوردررده های عملیاتی وفرماندهی سالهای دفاع مقدس و قریب به شش سال فرمانداری مرکز استان مازندران را دارامی باشدتوانسته بود بااتخاذمواضع اصولگرایانه و دوری ازجریانات قدرت –ثروت وانحرافی ومحافل تمامیت خواه وانحصارطلب بیش از60 هزار آراء گفتمانی مردم شریف شهرستانهای ساری-میاندرود درمجلس نهم را به خود اختصاص دهد.

اصولگرا برای این مدیر مستقل و مردمی که جزء اولین انتصابات سردارکارگر درکشورمی باشد برای بسط تفکر انقلابی و ولایی وبازسازی ونوسازی سبک زندگی شهیدان ورزمندگان" شهرخدای جبهه درزندگی جاری مردم وبخصوص نسل سوم آرزوی موفقیت دارد.

معمای پل ورسک

معمای پل ورسک
خسرو معتضد: چندی پیش در روزنامه وزین قدس که خود از زمره قلمزنان این نشریه معتبر هستم، مقاله‌ای بر اساس مصاحبه با خانم گیتی اسلامی، دختر آقای ژوزف پترسون که گویا بعدها نام خود را به یوسف اسلامی تغییر داده به چاپ رسیده بود که موجب حیرت من شد!
گویا آقای پترسون لازاروف در کی یف اوکراین به دنیا آمده و از اتباع روسیه تزاری به شمار می‌رفته است. بنا به اظهارات خانم صبیه، ایشان وقتی پنجاه ساله بوده به عزم چندین روز سفر به ایران عزیمت کرد.

نام پترسون به نامهای روسی نمی‌ماند. شاید وی از اروپاییانی بوده که مقیم روسیه شده بود. به خاطر آوریم که در آن زمان با توجه به نبود وسایل هوایی و دوری راه و اینکه ایران در سال 1304 فاقد راه‌آهن و راههای آسفالت بود، عزم سفر چند روزه کمی عجیب می‌نماید.

به هر ترتیب پترسون لازاروف در ایران ابتدا اسیر راهزنان می‌شود، سپس راهزنان او را با لخت کردن و غارت اثاثیه‌اش رها کرده مرزبانان ایرانی به زندان می‌اندازند.

نکته غریب در این نقل قول این است که احتمالاً لازاروف به صورت مخفی و از راه قاچاق وارد ایران شده و به همین دلیل دچار این بلیات گردیده والا با تسلط کامل دولت وقت ایران بر بندرانزلی و مشهد سر (بابلسر) و بندرگز و اشرف مشکلاتی برای مسافرین خارجی که وارد ایران می‌شدند پیش نمی‌آمد و آنان می‌توانستند با اتومبیل و ... .

ادامه مطلب ...

غلط زیادی (گفت و شنود)

غلط زیادی (گفت و شنود)

کیهان نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: از ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پرسیده اند، ادعای حمله اسرائیل به ایران به کجا رسید؟!

گفت: خب! راست می گویند چون طی یک سال گذشته خیلی در این باره رجز خوانده اند.

گفتم: ایهود باراک در پاسخ گفته است؛ چون ایران از تولید سلاح هسته ای منصرف شده است حمله را عقب انداخته ایم!

گفت: اولا که ایران دنبال تولید سلاح هسته ای نبود. ثانیاً مسائل هسته ای ایران به کودک کشان صهیونیست چه ربطی دارد؟ ثالثاً؛ موز اگر قوت داشت کمر خودش را راست می کرد و رابعاً؛ اسرائیلی ها می دانند که رزمندگان اسلام برای جمع کردن بساط رژیم جعلی اسرائیل ثانیه شماری می کنند و...

گفتم: راننده متخلف به افسر راهنمایی که می خواست جریمه اش کند گفت؛ اصلاً می دونی من کی هستم؟! افسر گفت؛ هر کی می خوای باش. یارو دوباره گفت؛ یعنی نمی دونی من کیم؟ و افسر بعد از جریمه پرسید؛ حالا بگو کی هستی؟ و یارو گفت؛ نوکرتم! مخلصتم! اصلاً بند کفشتم، گره نزن که خفه می شم!

13 آبان روز ایران و ایرانی ، روزی که که دگر بار در تاریخ حک خواه

اما می آییم . دگر بار خواهیم آمد تا بهجهانیان نشان دهیم که ما همان ایران هستیم ، که ایران همان ما هست ، مایی که جمع شده و ایران به وجود آورده شد . ما هیچ زمانی کشورمان ، جانمان را ترک نکردیم و ترک نخواهیم کرد آن هم بدلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده . ما با بهانه های هیچ و پوچ چون گرانی مرغ و گوشت و پنیر و تخم مرغ فضا را خالی نخواهیم کرد . ایران مهد دلیران و شیران و مسلمانان ایستاد ، ایستاد و می ایستد در مقابل دشمنان اسلام ، ایران و ایران اسلامی . دیروز برای ما ، امروز برای ما و فردا نیز برای ما .              میعاد ما : روز جمعه در سراسر کشور

مسئولین نامه ننویسند؛ مسلم در تهران است

مسئولین نامه ننویسند؛ مسلم در تهران است
حال قرار است که چند صباحی در بیتی استراحت کند تا عرق سفر طولانی و پرمشقت اخیرش خشک شود. اما هنوز مدت کمی نگذشته که سر و صدای زیادی در پایتخت براه می افتد و خواب را از چشمان خسته مسلم می رباید. مشکلات اقتصادی با هیاهوی برخی رسانه ها آنقدر شدید می شود که انگار عده ای یادشان رفته باشد چه کسی مهمانشان است و به چه منظور آمده است. برخی از خواص هم نامه نگاری شان گل کرده است. راستی به چه کسی نامه می نویسند؟!

به گزارش اصولگرا به نقل ازبی باک؛بعد از شهادت امیر المؤمنین علی (ع) حضرت مسلم بن عقیل (ع) به یاری امامان پس از عموی خود رفت و از یاران نزدیک امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) گردید. مسلم شایسته ترین فرد برای رهبری مردم از سوی امام زمان خود محسوب می شد که بدین سبب حضرت سیدالشهداء در نامه خود به اهل کوفه نوشتند: " به درستی که به سوی شما فردی را فرستادم که برادر و پسر عموی من است و او مورد وثوق من است، از او اطاعت نموده و به کلام او گوش سپارید."

آری تائیدات و سفارشات حضرت سیدالشهداء خود گویای جایگاه مسلم و تبیین وظیفه خواص و مردم در قبال مسلم بن عقیل (ع) است و مظلومیت مسلم در چون دیروزی بزرگترین سند بر ایمان پوشالی، بی بصیرتی و دنیا زدگی خواص و عوام کوفی می باشد.

تاریخ هرچه با سرعت می گذرد و از برهه زمانی خیانت کوفیان به مسلم بن عقیل (ع) فاصله می گیرد، نمی تواند آتش خشم دل شیعیان را خاموش کند و آرزو و شوق حمایت از ائمه ...

ادامه مطلب ...

عکس+نوازش پدر شهید

نوازش پدر شهید، دیدنی تر از هر طرحی بود برای مان. .. تحریم و گرانی دارد بی داد می کند! لکن یادمان نرود که ما هشت سال گرانی و تحریم را گذارندیم. ما بچه های جنگ و پدران زخمی و شهید و اسیرمان، گذراندیم آن هشت سال را و خواهیم گذراند دوباره این سال های تحریم و گرانی را. ما رقیه های وطنی زیادی را دیده ایم! علی اکبر ها و عباس ها را … و پای حسین می ایستیم. ولو یزید و دارو دسته اش تمام بازار ارز را قبضه کنند و شمر شریعه ی اقتصاد را کور کند …

کشف مهم یک دانشمند ایرانی ناسا

کشف مهم یک دانشمند ایرانی ناسا
فیزیکدان ایرانی ناسا در حال ارائه یک شیوه جدید تداخل اتمی است که ممکن است از حساسیت کافی برای ثبت امواج گرانشی برای اولین بار برخوردار باشد.

به گزارش پایگاه کیاپی به نقل از اصولگرا به نقل از ایسنا : امواج گرانشی از مهمترین بخش‌های فیزیک بوده که توسط آلبرت انیشتین در سال ۱۹۱۶ در بخشی از نظریه نسبیت مطرح شده است و می‌تواند در حل بسیاری از معماهای کنونی در مورد منشأ جهان کارساز باشد.

بابک سیف، فیزیکدان مرکز گودارد ناسا با همکاری محققان دانشگاه استنفورد موفق به دریافت کمک هزینه ناسا برای ارتقای این فناوری انقلابی در زمینه اپتیک اتمی شده است.

امواج گرانشی به امواجی در فضای زمان پیوسته گفته می‌شود که ناشی از حوادث فاجعه بار مانند برخورد ستاره‌های عظیم‌الجثه یا مهبانگ هستند. بررسی این امواج می‌تواند اطلاعات بسیاری در مورد همه‌چیز از سیاه‌چاله‌ها گرفته تا لحظات آغازین پس از انفجار بزرگ ارائه کند.

مشکل دانشمندان این است که این امواج ... .

ادامه مطلب ...

عکس/نان آور!

عکس/نان آور!

تصاویر+مزدا 6 مدل 2013

تصاویر+مزدا 6 مدل 2013
به تازگی تصاویری از مدل جدید 2013 خودرو مزدا 2013 منتشر شده است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده است.
شرکت سهامی خاص ماتسودا (به ژاپنی: ماتسودا کابوشیکی کایشا) که با نام تجاری مزدا شناخته می‌شود یک شرکت خودروسازی است که دفتر مرکزی آن در شهر هیروشیما در کشور ژاپن قرار دارد. این شرکت در سال ۲۰۰۶ حدود یک میلیون و 250 هزار خودرو تولید نموده‌است که در کشورهای مختلف جهان به فروش رسیده‌اند.

 سایر تصاویر در ادامه مطلب .
ادامه مطلب ...

پیام تبریک پایگاه کیاپی به مناسبت عید سعید قربان

پیام تبریک به مناسبت عید سعید قربان
روز دهم ماه قمری ذی الحجه، مصادف با عید قربان از گرامیترین عیدهای مسلمانان است که به یاد ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می‌شود.

عید قربان با نماز و عبادتش، با ذکر و دعایش، با قربانى و صدقات و احسانش

بسترى براى جارى ساختن مفهوم عبودیت و بندگى است . این عید بزرگ بر همگان مبارک .

پیام تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد ابن علی؛َ باقرالعلوم

پیام تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد ابن علی؛َ باقرالعلوم (ع)