وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

غلط زیادی (گفت و شنود)

غلط زیادی (گفت و شنود)

کیهان نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: از ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پرسیده اند، ادعای حمله اسرائیل به ایران به کجا رسید؟!

گفت: خب! راست می گویند چون طی یک سال گذشته خیلی در این باره رجز خوانده اند.

گفتم: ایهود باراک در پاسخ گفته است؛ چون ایران از تولید سلاح هسته ای منصرف شده است حمله را عقب انداخته ایم!

گفت: اولا که ایران دنبال تولید سلاح هسته ای نبود. ثانیاً مسائل هسته ای ایران به کودک کشان صهیونیست چه ربطی دارد؟ ثالثاً؛ موز اگر قوت داشت کمر خودش را راست می کرد و رابعاً؛ اسرائیلی ها می دانند که رزمندگان اسلام برای جمع کردن بساط رژیم جعلی اسرائیل ثانیه شماری می کنند و...

گفتم: راننده متخلف به افسر راهنمایی که می خواست جریمه اش کند گفت؛ اصلاً می دونی من کی هستم؟! افسر گفت؛ هر کی می خوای باش. یارو دوباره گفت؛ یعنی نمی دونی من کیم؟ و افسر بعد از جریمه پرسید؛ حالا بگو کی هستی؟ و یارو گفت؛ نوکرتم! مخلصتم! اصلاً بند کفشتم، گره نزن که خفه می شم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد