وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

تذکر شدید اللحن فرزندان دیروز

خطاب به سایت هتاک << م ن >> منتشرشد
تذکر شدید اللحن فرزندان دیروز " روح الله و فرزندان امروز امام خامنه ای " بابل
تقسیم بازماندگان دفاع مقدس وحزب الله "به سه دسته منزویان ، یقه سفیدان دنیاطلب وخشونت طلبان ترویج فکر بی غیرتی ازیک تریبون است .

                                                                        اشاره :

مخالفت رزمندگان وحزب الله مازندران باگشت ارشاد وزندگی خصوصی باردیگر سبب بروز ماهیت اصلی ، کینه ودشمنی سایت " م ن" علیه نیروهای انقلابی شده ، به گونه ای که سردبیر این وبلاگ دوم خردادی دریادداشتی سراسرتوهین امیز علیه نیروها ی ارزشی به واکنش علیه حزب الله استان مبادرت کرد. اما موج نفرت وخشم نیروهای انقلابی استان ازاین وبلاگ و ترس دست اندرکاران ظاهر و پنهان آن ازفیلترشدن مجدد (این وبلاگ قبلاً بخاطرپوشش مطالب ضدانقلاب فراری "مسیح ... .

خطاب به سایت هتاک << م ن >> منتشرشد
تذکر شدید اللحن فرزندان دیروز " روح الله و فرزندان امروز امام خامنه ای " بابل
تقسیم بازماندگان دفاع مقدس وحزب الله "به سه دسته منزویان ، یقه سفیدان دنیاطلب وخشونت طلبان ترویج فکر بی غیرتی ازیک تریبون است .

                                                                               اشاره :

مخالفت رزمندگان وحزب الله مازندران باگشت ارشاد وزندگی خصوصی باردیگر سبب بروز ماهیت اصلی ، کینه ودشمنی سایت " م ن" علیه نیروهای انقلابی شده ، به گونه ای که سردبیر این وبلاگ دوم خردادی دریادداشتی سراسرتوهین امیز علیه نیروها ی ارزشی به واکنش علیه حزب الله استان مبادرت کرد. اما موج نفرت وخشم نیروهای انقلابی استان ازاین وبلاگ و ترس دست اندرکاران ظاهر و پنهان آن ازفیلترشدن مجدد (این وبلاگ قبلاً بخاطرپوشش مطالب ضدانقلاب فراری "مسیح علی نژاد " عامل اینتلیجنس سرویس ازسوی دستگاههای امنیت سایبری کشورفیلترشده بود) موجب شد تاگردانندگان آن به حذف مطلب موهن یادشده ازروی خروجی خودنمایند.

پاسخ انقلابی حزب الله بابل به مطالب ضدانقلابی این سایت رادرزیرمیخوانیم .

کلید پیشرفت کشور به میزان زیادی دست سینماگران است ، چرا که دست اندرکاران هنر فاخر سینما با توجه به سینما ، با توجه به تأثیرگذاری و جهت دهی این هنر ، می توانند با تولیدات خود روح امید ، شوق پیشرفت ، انگیزه کار و تلاش ، اعتماد به ارزش اسلامی و ملی را در جامعه ترویج کنند .
امام خامنه ای (حفظه الله)

امام خامنه ای (حفظه الله) مکرراً در فرمایشات خود به نقش کلیدی سینما در غنای فرهنگی جامعه اسلامی اشاره فرمودند . همچنان ایشان تأکید داشته اند سینمایی مورد تأیید است که روح امید و اعتماد را به کشور تزریق کند .

حال از شما می پرسیم : چگونه روح امید و اعتماد به کشور تزریق می شود ؟

با پررنگ جلوه دادن کاستی ها یا منکر شدن خوبی ها و هست ها ؟

چندی پیش (سایت ........ مازندران) ، به بهانه اعتراض مردم دارالمؤمنین (بابل) به اکران دو فیلم مبتذل "زندگی خصوصی" و "گشت ارشاد" ، بازماندگان جنگ را به سه دسته منزویان ، یقه سفیدان دنیاطلب و خشونت طلبان تقسیم نمود و حزب الله را فرزندان خشونت نامید و تریبونی برای ترویج هنری با درون مایه فکر و بی غیرتی شد .

در ذیل چند نکته را به (سایت ........ مازندران) متذکر می شویم :

شما از کدام فرزندان حرف می زنید ؟ فرزندان خشم یا فرزندان روح الله ؟

نسلی که در دهه ی 60 جنگ را پیش برده بودند ، نسل عشق و ایثار بودند . نسلی بودند که اگر در آن برهه ی حساس از تاریخ کشور دفاع نمی کردند ، ما و شمایی نبودیم که بخواهیم بر سر فرزند خشم بودن و نبودنشان با هم تبادل نظر کنیم .

مردمانی به عشق امام ، برای اثبات و ثبوت کشورشان دوری از مادر و همسر و فرزندانشان را با عشق تحمل کردند تا به امام و نظامشان که در راستای حکومت عدل علی(ع) تلاش می کرد ، وفاداریشان را نشان دهند .

عده ای از همین نسل ، شهید شدند و امروز فرزندانشان تنها با یاد پدرانشان زندگی می کنند و آرزویشان آغوش و دست نوازش پدرانشان است .

عده ای دیگر از همین نسل ، بر تختی افتاده اند و وقتی از آن ها در مورد وضعیتشان می پرسی ، می گویند : « شکر ! بگذارید عاشقی کنیم . »

عده ای از همین نسل اسیر شدند و وقتی برگشتند ، با بدن نحیف و روان آسیب دیده شان مواجه شدیم ؛ در حالیکه وقتی دشمن را به اسارت گرفتند ، با آن ها به نرمی برخورد می کردند ؛ زیرا مقتدایشان فرموده بود : « با اسیر به مدارا رفتار کنید . »

حال ، نسلی که دهه ی 60 جنگ را پیش بردند ، فرزندان خشم بودند یا فرزندان روح الله؟

اگر می خواهیم از چیزی انتقاد کنیم باید تمام ابعاد آن را در نظر بگیریم ، نه اینکه برای بیان حرفمان دلاوری های مردمان کشورمان را به سخره گیریم وآنان را به خاطر دفاع از کشور ، انسان هایی خشمگین و متحجر قلمداد کنیم .

در گفته هایتان آمده است :

« انصار حزب الله تا پایان دولت محمد خاتمی فعال بود و لیکن با آمدن محمود احمدی نژاد به محاق رفت . بعد در انتهای دوره صدارت محمود احمدی نژاد که انتقادات او و دولتش به اوج رسید ، بار دیگر همراهان خاموش انصار حزب الله ، به تجمع و اعتراض دست زده اند ... به اکران دو فیلم مجوزدار و قانونی همین دولت اصولگرا که تاکنون مدافع سیاست های فرهنگی آن بوده اند ، واکنش نشان داده اند . »

این حرف شما خود دلیل این مدعاست که شخص اصلی مملکت ، که باید گوش به فرمان او باشیم و هستیم ، رهبر و مقام ولایت است .

و اگر جایی دیدیم که مسئولی ، مدیری کج می رود ، انتقاد می کنیم ؛ اما چگونگی انتقاد نیز مهم است. انتقاد باید سازنده باشد ، نه به قیمت تخریب وجه ی سیاسی کشور و دشمن شادشدنمان !

در ضمن تدبیر و استقلال در مدیریت، به خدمت است یا اکران یک فیلم که خط مشی دشمنان سرزمینت را دنبال می کند؟

محمد مهدوی ، همان فرزند روح الله است که دیروز در میدان جنگ و امروز در عرصه مدیریت ، با همان منش بسیجی گونه اش ، از آرمان انقلاب و رهبر کشورش دفاع می کند .

اصل داستان چیست ؟!

در فیلم زندگی خصوصی بازیگر نقش اول مرد (فرهاد اصلانی) در نقش ابراهیم کیانی ، با افکار و اعمال و برداشت سطحی اش از دین در اوایل انقلاب و چند سال بعد ، با از دست دادن سمت و کارش ، به دلیل رفتارهای سیاسی و فعالیتش در روزنامه ، به عنوان مدیر مسئول روزنامه ( ایران امروز ) و سپس در غیاب همسرش ، با پریسا زندی (هانیه توسلی) صیغه کرده و پس از مدتی همسر صیغه اش باردار می شود و ابراهیم کیانی برای انکار این جریان ، همسر صیغه ایش را به قتل می رساند و ... .

این فیلم چگونه می تواند روحیه امید و اعتماد را به کشور تزریق کند ؟

انسانی با افکاری مخدوش و اعمالی شنیع ، چگونه می تواند انگیزه کار و تلاش را در کشور ترویج دهد؟

فیلمی با صحنه های مستهجن و سخنان جنسی (!!!) ، چگونه می تواند اخلاق اسلامی را در جامعه نهادینه کند؟

داستان این است که در مورد فیلم زندگی خصوصی ما منکر این نیستیم که گاهی گرگ ها در لباس میش ها ظاهر می شوند ، اما بصیرت یعنی شما گرگ را در لباس میش تشخیص دهید .

در نامه ای که آقای فرح بخش به امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام خاتمی نوشتند ، آوردند :

« برخلاف فرمایش امام علی (ع) حرف برایتان مهم نیست ، گوینده حرف برایتان مهم است ! »

اعتقاد ما اینست حرف مهم است ، اما نوع گفتن این حرف نیز بسی مهم تر است . گاهی ما حرف می زنیم یا کاری می کنیم که دیگران ممکن است دچار اشتباه شوند و نتوانند درست را از نادرست تشخیص دهند ؛ حال تکلیف چیست ؟

مگر قرار نبود ؟!

بله ! قرارمان خیلی چیزها بود ...

مگر قرار نبود این هنر با تولیدات خود ، روح امید ، شوق پیشرفت ، کار و تلاش ، اعتماد و ارزش اسلامی و ملی را در جامعه ترویج کند ؟

به عقل و شعور مردم بیشتر از این ها احترام بگذاریم / تقلید یا تحلیل ؟!

بله ! به راستی بابل افتخار دارد به همراه بوشهر و مشهد ، نه بعد از بوشهر و مشهد ، جزء شهرستان هایی باشد که جلوی اکران چنین فیلم قانونی (!!!) را می گیرد .

آیا آنهایی که شما از ارزش های آنها انتقاد کردید ، جزء مردم به حساب نمی آیند ؟!

آیا آنها جزیی از همین نیم میلیون جمعیت بابل نبودند ؟!

اگر مخالف توقف اکران این فیلم هستید ، چرا قلمتان ، قلم تقلید است نه تحلیل ؟!

آیا برای تفکری که دارید ، برهان عقلی و تحلیلی ندارید ؟

به راستی این یادداشتتان زاییده ی تفکر و ذهن شما بود یا صرفاً نقل و قول از منبع دیگر با جابجایی چند واژه ؟!

اصل تحلیل

حال اگر شما مقداری قدرت تحلیل و تفسیر فیلم و اندکی اطلاعات سیاسی داشتید ، به راحتی پی می بردید که ابراهیم کیانی در مواجه شدن با زن بی حجاب ، پونز بر پیشانیش می زند ، فردی مشابه اکبر گنجی است یا به عبارتی فردی در نقش اکبر گنجی است که در برهه ای از زمان به ( اکبر پونز ) معروف بود و به دلیل تحول و تغییرات بزرگ اعتقادی و اخلاقی به فردی تندرو مبدل گشت که به خاکریز دشمن پناه برد تا اینکه به جایی رسید ، وجود مقدس امام عصر(عج) را انکار کرد ؛ درست در فیلم زندگی خصوصی ، ابراهیم در روزنامه اش ، مطلبی با این مضمون که امام عسگری اصلاً فرزندی نداشت را به چاپ رساند که مشابه کار اکبر گنجی بود !

اصل نقد

آیا سینمای ما باید تریبونی برای حرف ها و بیانات جریان انحرافی و غیر اخلاقی باشد یا تابع فرمایشات مقام ولایت ، امام خامنه ای (حفظه الله) ؟

با حمایت از کار و سرمایه ایرانی به شدت موافقیم .

ما باید با کار فرهنگی صحیح و فیلمی که می سازیم ، قدرت تمییز را در جوانان نهادینه کنیم ، نه اینکه ذهنیتشان را نسبت به بعضی چیزها ، تخریب کنیم . سرمایه اصلی ایران ، مردمان ایرانند .

و در آخر ...

نه تنها هنر ، بلکه تمام حرکت های فردی و اجتماعی مان ، تحت تأثیر فرمایشات امام خامنه ای (حفظه الله) است و از خداوند متعال ، سلامتیشان را خواهانیم و تا طلوع خورشید از پس پرده غیبت ، مطیعشان می مانیم .    (برگرفته از سایت اصولگرا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد