وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

دلم چون لاله می سوزد ز داغ حضرت صادق (ع)

به گزارش باشگاه شبانه، وبلاگ سفیر دوستی در آخرین پست نوشته است

دلم چون لاله می سوزد ز داغ حضرت صادق (ع)
 
به مناسبت شهادت امام صادق(ع) شعری در همین رابطه در وبلاگ سفیر دوستی منتشر شده که خواندنش خالی از لطف نیست.


لبالب شد ز خون دل ایاغ حضرت صادق

دلم چون لاله مى سوزد ز داغ حضرت صادق

چو در خاک مدینه ... .                          

به گزارش باشگاه شبانه، وبلاگ سفیر دوستی در آخرین پست نوشته است

دلم چون لاله می سوزد ز داغ حضرت صادق (ع)
به مناسبت شهادت امام صادق(ع) شعری در همین رابطه در وبلاگ سفیر دوستی منتشر شده که خواندنش خالی از لطف نیست.


لبالب شد ز خون دل ایاغ حضرت صادق

دلم چون لاله مى سوزد ز داغ حضرت صادق

چو در خاک مدینه زائرش منزل کند از جان

به هرجا اشک مى گیرد سراغ حضرت صادق

در این شب ها بود روشن مزار بى رواق او

که باشد اشک مهدى چلچراغ حضرت صادق

خزان هرگز نمى گردد بهار دانش و بینش

از آن گل ها که بشکفته به باغ حضرت صادق

معطر مى کند بوى دل آویزش فضاى جان

همان گل هاى علم باغ و راغ حضرت صادق

نشسته در عزا موسى بن جعفر با دلى سوزان

زند آتش به جانش سوز داغ حضرت صادق

ز شعر جانگدازت شعله خیزد «حافظى» زیرا

شد از خون جگر لبریز ایاغ حضرت صادق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد