وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است
وبسایت اختصاصی علی بابایی

وبسایت اختصاصی علی بابایی

ما با سیاست (به معنای امروزی )کاری نداریم .مبنای ما حق است

بان کی مون از سفر خود به ایران دفاع کرد

در واکنش به خشم آمریکا و اسرائیل؛
بان کی مون از سفر خود به ایران دفاع کرد
دبیرکل سازمان ملل روز جمعه ضمن دفاع از سفر خود به ایران گفت از این سفر برای پیشبرد دیپلماسی استفاده کرده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، بان کی مون هنگام توقف در دوبی در مسیر بازگشت از ایران به این خبرگزاری گفت: من به قدرت دیپلماسی و گفتگو و تعامل اعتقاد دارم. این دقیقا همان چیزی است که در جریان سفر به تهران انجام دادم.

وی، اتهامات آمریکا و رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه با حضور در اجلاس عدم تعهد بازیچه دست تهران قرار گرفته، رد کرد.

وی گفت: فکر می‌کنم این مسئله نباید اینقدر جنجالی شود. من به عنوان دبیرکل سازمان ملل وظیفه دارم با تمام کشورهای عضو سازمان تعامل داشته باشم.

قبل از این نشست واشنگتن تصریح کرد که از بان کی مون خواسته این اجلاس را تحریم کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با "اشتباه" خواندن سفر به تهران، از دبیرکل سازمان ملل خواسته بود که سفرش را به تهران لغو کند.

اما بان کی مون به این حرفها توجهی نکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد